Alla inlägg den 17 april 2010

Av Emma - 17 april 2010 22:25

Nu ska vi kolla film och då vet jag om att jag kommer att somna så jag skriver godnatt nu. Hoppas ni haft en trevlig kväll. Vi har grillat så lägger in bilder imorgon :) Vi hörs.


PUSSS

MYS

Av Emma - 17 april 2010 20:11

Har just gjort sallad och fixat kycklingen och lagt den i nån BQ. Nu sitter min kära pojkvän där ute och huttrar haha. Elin och jag sitter här inne och myser under filten med Smirnoff. Körslaget är dessutom igång men nu är det reklam. JAG HATAR REKLAM. Tänk om alla kanaler var som SVT1. Då hade jag varit lycklig :)


Vad ska ni göra ikväll?

Pusss

Av Emma - 17 april 2010 18:12

Matchen gick inte som väntat tyvärr :(

7-4 (3-1) . Köpingebro hade som sagt hemmaplan och när vi gör 0-1 så tycker jag vi spelar riktigt bra. Men när Köpingebro gör 1-1 så rasar vi samman. Hade många sånna matcher förra året med. I Början på andra halvlek gör vi två snabba mål och jag tror helt ärligt att vi ska vända allt och köra över dem men ack så fel jag hade. Köpingebro pangar in till 6-3 och sen gör vi mål och sen gör även Köpingebro mål så det slutar med 7-4 till Köpingebro.


På tisdag ska jag pröva träna. Min rygg känns helt okej så  jag får väl pröva i veckan:) Vi har DM på onsdag dessutom. I helsingborg mot Eskilsminne tror jag :)

Hoppas iaf på vinst så får vi se om jag kan stå eller ej. Men det märker vi efter tisdagsträningen.


Underbara Elin är här och jag har lagt kycklingen i blöt. Väntar på att min kära pojkvän ska komma så vi kan börja grilla sen. Inget kul att grilla idag i och med att det blåser så otroligt mycket :( Får se hur vi gör.


Ha en trevlig lördsagskväll :)

För det ska vi ha!!

   

Pusss


Av Emma - 17 april 2010 13:16

Nu är det dags för mig att brumma iväg till Köpingebro.

När matchen är slut ska jag nog köra till ÖB och RUSTA om inte så blir det hem till Fredriks föräldrar om han är kvar där. 17.05 Ankommer Elin till Ystad så då ska jag vara där och hämta henne.

Men vi hörs säkert sen och jag hoppas vi får 3 poäng med oss hem :D

 

Av Emma - 17 april 2010 10:05

Godmorgon på er.

Allt bra idag?


Jag har iaf sovit gott med min käraste bredvid mig.

Men jag är otroligt sur på vädret. Hade hoppats på skinane sol och riktigt varmt när jag skulle kolla på fotboll. Men jag får väl klä mig varmt och köra dit och kolla. Jag hoppas iaf att det inte spöregna för då blir jag hemma, höhö.

Men förhoppningsvis blåser det minde där för där ligger massa träd runt omkring.

Kl 14.00 ska jag befinna mig på Köpingebros plan :)


Ikväll kommer underbara Elin hit, hihi.

Jag har simirnoff för oss båda så det ska nog bli en trevlig kväll.

Vi ska dessutom grilla idag :D


Men nu ska jag koka ägg haha, så vi hörs sen förhoppningsvis.

Blev dålig bloggning igår :(


  Jag är sur på det tråkiga vädret :(

Ovido - Quiz & Flashcards