Alla inlägg den 7 april 2010

Av Emma - 7 april 2010 22:42

Har hunnit jobba med projektarbetet, sovit i 2 timmar, städat och duschat. Wohoo, höhö. Är väldigt nöjd, trodde inte jag skulle orka projekt och städa men det gjorde jag minsann :D


Nu är iaf min mage väldigt hungrig så ska ta något lite att äta så att jag kan sova gott inatt haha. Imorgon väntar UF cch jobb. Cash cash och cash :D:D


Nu ska jag iaf ta lite maaaud och sen sova.

Vi hörs imorgon.

Puss

Av Emma - 7 april 2010 17:30

Jag är så jävla trött att jag skulle kunna sova i en vecka, lite överdrivet men det känns faktiskt så. Men ska ta och städa lite på rummet och sen se om jag kör till farmor och ser om hon har några böcker jag skulle vilja läsa. Hon ska flytta så det är en massa grejer som ska till loppis och säljas men jag vill kolla böcker först :D


Vad har ni annars gjort idag?


Imorgon ska jag jobba 13-18 för att mitt företag måst skriva på helårsrapporten. Och sen blir det jobb hela fredagen och söndagen, cash is king :D

Men så är livet nu iaf. Men ska ta och försöka städa lite nu om jag orkar. Dammsuga och damma är så jäääääävla tråkigt.


 

En väääldigt vääldigt gammal bild på mig, höhö


Puss

Av Emma - 7 april 2010 09:14

Godmorgon pluttisar.

Sovit gott?


Det har jag gjort iaf, till och med för mycket haha. Skulle vara på skolan halv nio men var här fem i nio typ. Höhö men vakna fem över 8 och körde fem i halv nio.  men mitt företag var lika glada ändå, hahah :)


Nu äter jag bulle för min mage är hungrig, intressant va?

men brödet är äckligt för det är oliver i, usch.


Vad ska ni göra idag?


Elin pratar med sin syster:

Elin: '' Nu har jag fixat en tysklandsbil så nu kan du ta och lägga dig i hagen ''

Syrran: Klick


hahahaha hon är så himla rolig.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards