Alla inlägg den 20 april 2010

Av Emma - 20 april 2010 22:07

Jaha det har varit en helskum kväll?

När jag kom hem så ösregnade, när jag skulle köra till fotbollsträningen var det värsta snöstormen? Jag såg knappt vägen till träningen. Helt sjukt. Det är snart Maj månad och vi har snöstorm? Vad händer med klimatet egentligen?


Träningen gick iaf bra, ryggen är okej! Blir DM match imorgon mot Eskilsminne i Helsingborg. En jävla väg att åka men bara att bita ihop. Jag hoppas på vinst. Hörde att Elle, Olle ocj Emma inte skulle vara med. Undra hur backlinjen lär se ut? Det återstår att se iallafall. Matchen spelas på väster något. Minns inte vad det hette men den är kl kl 19.00 iaf ^^,


Sitter och pluggar på samhällsprovet, ska nog gå bra. Det hoppas jag iaf :)

Ska strax sova så vi hörs imorgon.

Puss

Av Emma - 20 april 2010 13:40

Nu sitter jag och har Danska. Helt okej faktiskt.

Men skönt att det bara är 2,5 vecka kvar för mig i skolan. Så jävla härligt!!  Det här året har verkligen sprungit iväg. Jag längtar verkligen till studentem den 11 Juni :) Åhhh underbart :D:D


Vi är snart klara med UF dessutom, otroligt skönt. Nästa vecka läggs det ner och jag är jävligt glad över det med, woho!!


Ikväll ska jag testa att träna, hoppas att det är okej för min rygg.

Men det återstår att se.


Hoppas ni har en bra dag i skolan/jobbet :)


      

Av Emma - 20 april 2010 08:21

Jaha ja, en dag närmare helgen. Sköntskönt. Fast har jobb torsdag-lördag. Fick byta min arbetsdag på söndag för antagligen så ska jag spela, höhö.


Fick behålla mina mjukis ändå. Jag har typ L i vanliga fall för att dem ska vara hyffsat stora. I mina studentbyxor tog jag XL. Dom sitter som typ en M eller något. Hur fan ska tjocka människor kunna ta studenten om man köper av ABC gruppen? Usch och fy.


Nu ska jag börja med UF. så vi hörs sen.

Puss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards