Alla inlägg den 25 april 2010

Av Emma - 25 april 2010 16:53

Jaha, matchen gick tyvärr inte bra, förlorade med 0-5 mot Sjöbo.

Andres brukar säga något i stil med att man ska kolla sig i spegeln och se om man kan säga att man har gjort sitt bästa. Idag kan jag kolla mig i spegeln och säga till mig själv att jag har gjort mitt bästa. Jag är otroligt nöjd över min insatts idag.

Men tyvärr hjälpte inte det. Jag måste ge extra beröm till Elle. Du har jobbat riktigt riktgt bra idag :)


Sunken sakna jag i backlinjen (hon bad mig skriva det)

haha, men helt ärligt så hade hon behövts, jag kan garantera att hon hade hjälpt Elle så Elle hade sluppigt springa som en idiot.


Jag är också glad över allas insatts idag. Förlusten kändes inte lika tung som det annars brukar göra :)


Nu ska jag inte göra ett dugg, måste vila mina knän. Att slänga sig på jord i 90 min är fan inte nice .


Puss

Av Emma - 25 april 2010 11:53

Nu ska jag dra till matchen (bara packa först).

Ner cabbat står först på min lista. skiter i om ja kommer bli förkyld,

det är känslan att få köra cabbe helt själv för första gången (har bara övningskört nercabbat) COOOOOLT!!1


Vi ses i hardeberga :*

Av Emma - 25 april 2010 09:55

Åh vilket väder :D

Godmorgon förresten ^^,


Idag ska jag ner till mitt jobb och hämta sålådor, måste så lite :D

Sen blir det match i Hardeberga mot Sjöbo. Idag ska vi fan vinna, jag ska göra allt jag kan hade jag tänkt mig. Inget tvekande här utan bara köra på i 90 minuter. Jag har en hel vecka jag kan vila sen isåfall.


Idag ska jag inviga cabben, jag vill så gärna köra ner cabbat. Får väl ha varme på i bilen haha så där kommer lite varme iaf. jag vill jag vill jag vill :D:D


Nu ska jag äta frukost så vi hörs senare :)

Jag önskar er en underbar dag.


 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards