Alla inlägg den 1 april 2010

Av Emma - 1 april 2010 21:58

Idag har jag och min älskling  varit tillsammans i 25 månader

& vi har varit förlovade i 16 månader.

Jag älskar dig otroligt mycket hjärtat <3

Av Emma - 1 april 2010 21:50

Jag har försökt ställa frågor heela den här veckan,

men ingen jävel vill svara på dem?

Är det lönt att jag skriver och samtidigt har frågor till er? :)

Ni får ju veta vad jag gör och jag vill veta vad ni gör.


Har iaf just kollat på Sällskapsresan med pappa.

Och jag dog lite när jag börja kolla.

Stig Hellmer ser precis likadan ut som min kära pappa

gjorde när han var 25 ungefär hahahahaha.

Fast pappa hade lite längre hår haha:D


Men jag får väl snart krypa ner i sängen, är otroligt trött.

Ska jobba 10-15 imorgon, direkt in till farmor och hjälpa henne i trädgården och hon bjuder mig dessutom på mat, Jag beställe vad som helst förutom hemmagjorda köttbullar eller svampsås. Så jag hoppas på något gott:D Sen kommer min älskade pojkvän. Så otroligt mysigt <3


Puss

Av Emma - 1 april 2010 19:05

Äntligen är dagen över :D

Nu är det bara 5 timmars jobb kvar sen är det helg.

Längtar så otroligt mycket.


Dagen idag har bestått av en ända grej, putsa till rosor som vi har tatt fram.

Fredrik: Vad gör man om man putsar rosor?

Jag: Ja du tar bort allt dött, sjukt och annat som inte ser bra ut.

Fredrik: Jaha jag trodd det var typ spraya, trasa och putsa.

Jag: HAHAHHA


För er som inte vet så jobbar min älskade pojkvän på Bil Bengtsson i Ystad på skadecentret och är en bilnörd upp över öronen, så putsa för honom är inte ens inärheten av vad putsa är för oss inom trädgård. Hahaa, Han är så söt :D <3


Förövrigt så har min tänkta studentklänning kommit idag, men jag gillar nog inte den, pappa tycker jag ser ut som en bonne i klänningen eller som jim carry i en dårdräckt ur filmen Den galloperande dektektiven. Men älskling tyckte den var fin på bilden. Det tycker jag med men ser man mig med vita ben, rosa strumpor och sliten efter en arbetsdag, då är man inte vacker. haha.


  Det får nog bli en annan klänning för min del, haha:) Ser ut som en fet höna eller något hahaha. Klänning är inget för mig, så enkelt är det bara.


Nu blir det tv med pappsen min.

Pusss


Av Emma - 1 april 2010 09:13

Godmorgon, pigga och vakna?

Haha det är jag iaf, igårnatt och nu inatt har jag sovit hela natten. Minns inte när det var sist jag kunde sova en hel natt. Så otroligt skönt är det:)


Vad händer för er idag?

Skönt med sista arbetsdagen och sen långhelg?

Fast o andra sidaan finns det dem som jobbar helger med och har öppet på röda dagar. Men det är pengar hörrni :D


Nu ska jag äta klart min frukost och sen köra och jobba.

Ibland tänker jag att jag är jävligt bekväm.

Jag har 3 km till mitt jobb och tar bilen som tar 2 min haha.

Det tar 8 min om jag cyklar i lagom takt.

Är jag FÖR bekväm? Nej hahaha :D


Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards