Alla inlägg den 13 april 2010

Av Emma - 13 april 2010 21:36

WOOHOOO, min bil är riktigt snygg nu :D

Ren på både utsida och insida.

Dammsuga och tog på medel som gör den svart och snygg invändigt, tvätta mattorna och putsa rutorna. Nice nice. Pappa ville också ha sin bil tvättad så det fick jag med göra, väldigt dygt faktiskt. Hahha jag når inte upp till taket ens så på mitten av taket är där inte tvättat ^^, höhö men vem fan kollar där liksom?


Har hunnit gå/jogga med min lillebror med. Hahha faan vad jobbigt men roligare att ha någon med sig. Vi gick en bit, jogga en bra bit, gick igen och sen jogga vi hem. Vi får ju börja någonstans och det är synd om min bror som inte rört sig på hur länge som helst haha. Jag gillar lugnt tempo :D


Ryggen var inget problem under tvättningen förutom när jag tog typ längst ner för då fick jag böja mig rätt mycket. Sen så när jag var ute och gick/jogga så kändes det väldigt lite. Men det kommer förhoppningsvis bli bra snart :)


Nu blir det duschen sen raka vägen till sängen.

Så jag säger godnatt nu:)

Puss

Av Emma - 13 april 2010 17:12

Haha fick reda på att jag får VG i Danska, höhö.

Hade jag aldrig trott. jag kan inte ens prata danska.

Men jag kan iaf förstå danska hyffsat och jag kan sifforna haha xD


Jag är sugen på att tvätta min bil så ska nog ut och göra det nu.

Fåglarna har skitit typ överallt på den och det är förjävligt!!


Min dag idag har varit sjukt bra.

Har delat ut pengarna i företaget och sen drog vi till Mc.

Haha kom dit och skulle ha 7 menyer och 2 glassar.

Synd om tösen som stod i kassan, helt förvirrad. haha.

Men vi fick vår mat och drog tillbaka, riktigt nice.


Sen blev det danska och där hade vi Bingo, Fetto fick mitt godis jag vann för hon vann aldrig själv. hahaha :) men dagen har varit helt underbar.


Nu ska jag ut och tvätta bilen min.

pusss

Av Emma - 13 april 2010 08:46

Vilket jävla väder. Åhh jag är på så himla bra humör fast ryggen inte går som jag vill, men det är iaf bättre än i lördags :)


Men jag är hur jävla lycklig som helst. Gled till skolan med min älskade bil och mina nya brillor. Åhhh haha. Jag är sjukt jävla störd så vi hörs sen :D


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards