Alla inlägg den 21 april 2010

Av Emma - 21 april 2010 22:49

Tyvärr förlorade vi med 3-1.

Jag saknade halva min backlinje otroligt mycket.

Sunken skadade ljumskarna, Pilan fick spela back som i vanliga fall spelar innermitt.. Hille fick spela innermitt som i vanliga fall är anfallare..

Jag hoppas allt är återställt på söndag, höhö.

Jag är väldigt nöjd med Erica i anfallet iaf. Vilken kämpe och hon var helt klart värd det snygga målet hon tryckte in för oss.  


Men vi kämpa oss igenom med en avbytare i första halvlek och ingen i andra.


Nu ska jag sova, Godnatt

ÖH

Av Emma - 21 april 2010 16:27

Fan vad trött jag är, måste sova en halvtimme nu.

Sen blir det match.

Hörs ikväll efter den om jag orkar annars imorgon.


Puss

UF

Av Emma - 21 april 2010 08:45

Godmorgon allihopa.

Allt bra idag?


Själv är det kanon men super trött :(

Idag är det DM och jag är faktiskt väldigt sugen idag :D

Hoppas bara att min rygg håller.


Sitter i skolan och håller på med UF.

Pernilla och jag ska fixa med ekonomin till Helårsrapporten. usch och fy.

Halv elva ska jag göra prov. Hoppas fan jag klarar det, höhö.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards