Alla inlägg den 2 april 2010

Öh

Av Emma - 2 april 2010 22:10

Jaha ja, har just plattat mitt hår, var väldigt längesen jag gjorde det, haha. Men mitt hår är riktigt fult, färgen är urtvättad, på min ena sida där jag klippte det askort har det börjat växa ut så det ser helt dingt ut. Men ska bli ljushårig till min studen iaf, funderar på att fixa det i mitten av maj, innan resan eller efter, det får jag se :) Just därför jag inte färgar mitt hår, har en jävlia utväxt med haha:D


Ska bädda min säng så jag kan krypa ner i den och kolla på tv, kränga godis och dricka läsk. Mums. väntar fortfarande på min käraste haha. Men han får skynda sig annars somnar jag nog snart.


Men skriver iaf godnatt nu så hörs vi imorgon.

Pusss på kinden   

.

Av Emma - 2 april 2010 20:55

Vilken skön dag, dem 5 timmarna på jobbet gick jättefort sedan for jag till alla affärer och letade efter påskägg och köpte godis för hundra spän, haha. Men kom bara hem med godis. Har varit hos farmor med, hon hade bakat pannkakor till mig, mums. Tack farmor <3 Sedan räffsa jag gräsmattan och vid häcken för att få bort alla löv, rensa lite ogräs och sopade plattorna. Hjälpte henne med att få in däcken i bilen samt ta blomlådorna från garaget till min bil. Sedan avslutade vi med kanelbulle och saft:)


Imorgon kommer farmor tills oss, vi ska äta påskmat vid halv ett ett tiden sedan blir det grillning på kvällen. Vilket ska bli otroligt gott:D Min storebror och hans tjej kommer också. Så imorgon kommer det bestå av, Mamma och pappa, Niklas och Tim, Jag och Fredrik, Tobias och Jessica samt Farmor. Kommer bli trevligt.


Min älskling är inte här än, saknar honom så himla mycket. Han är påväg hem från Elmia, så han kommer sent. Jag som längtar så himla mycket.


Men tillbaka till godiset, jag har fått dela upp godis i en massa påsar istället haha.  Tanken som räknas väl? :) Men där blev godis till mig med, som tur är.


Nu ska jag kolla tv.

Pusss

Av Emma - 2 april 2010 09:34

Godmorgon på er solstrålar :D

Idag är det riktigt fint väder, hoppas bara det känns så med ute.

Sitter just nu i köket med mamma och pappa och äter frukost, Dubbelmacka med ägg och kaviar. Gott :D


Idag är det bara 5 timmars jobb vilket är superskönt, sen ska jag direkt till farmor och hjälpa henne i trädgården. Så blir inget bloggande förän ikväll:)

Hoppas ni får en mysig dag alla ni som är lediga.


Pusss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards