Alla inlägg den 13 december 2010

Av Emma - 13 december 2010 20:57

Gissa om jag är trött som ett svin?!

Ni som har gissat ja har så jävla rätt!!


Ikväll träna jcg kickboxning från 17.45-19.00

Sen drog jag in till gymmet, gick lite mindre än 10 min, förbrände 100 kalorier. Sen körde jag styrketräning i 40 min och till sist gick jag på löpbandet 9 min och förbrände 100 Kalorier. Träningsvärken väntar jag på imorgon då det blir både gymträning och fotbollsträning. Sen blir det träning hela veckan som sagt.


Hoppas det ger resultat sen :)

Märker redan att jag orkar mycket mer.

I vanliga fall när jag kört 1 timmes inomhusträning så har jag varit sjukt jävla svettig och min tjocktröja har bara luktat svett (intressant att veta, jag vet) Men i söndags var det 2 timmars inomhusträning och jag var inte alls lika trött eller svettig. Hahaha, pappa bara. vad fan, din tröja luktar bara tvättmedel, inte svett över huvudtaget :p Resultat gillas!!


Just nu passar mitt namn sunken bra.

Palla inte duscha på gymmet och när jag kom hem var jag så jävla hungrig att jag var tvungen att äta först. Så får hoppa in i duschen nu snart. Innan träningen käka jag pastamannen och fyfan vad gott det var. Det bästa är ju att dom börjat med fullkornspasta med :D gottgottgott!! en liten nummer 4 tog jag, typ pasta, köttfärs, salsa och vitlökssås, mumsigt, och inte för att glömma rå lök och fefferoni!!


Nej nu får det bli duschen och sen sängen.

Godnatt pussgurkor!

Av Emma - 13 december 2010 13:21

Blääh imorse var jag trött som ett as.

Sov knappt två timmar, sen väckte mamma mig för att följa med och hämta lillebror på jägers. Hem sen igen och sova. Kvart över 7 kalla mamma och sa gröten var klar. Upp som en zombie och sen ut och starta bilen men tro fan att det starta. Hämta batteriladdaren, käka och sen fick mamma köra mig på jobb.


Igår baka jag som sagt lussebullar, tog pepparkakor och lussebulle med idag och bjöd. Hahah på morgonen så sa Olle till Peter (greenkeepern) att han tyckte att dom skulle bjuda på lussefika för det har han ju fått på alla sina jobb haha. Så bara säger jag - Vilken tur du har mig Olle (la fram lussebullar och pepperkakor) haha då sken han som en sol :)


Till frukost käka vi dom och jag fick väldigt bra betyg för dom. Dom var perfekta. Hhaha tänk att jag lyckades med att baka något xD Sunken, nu kan jag nog hjälpa dig att baka hahah :D


Nu ikväll ska jag och Emelie iväg och träna kick boxning, skoj. Sjukt längesen jag gjorde det, typ i mars var nog senast :)


Men nu ska jag vila en stund.

PUSS

Av Emma - 13 december 2010 13:09

Dagens svar:


Den här veckan händer nog inte allt för mycket.

Träning varje dag blir det haha.

Idag ska jag köra kick boxning med Emelie.

Imorgon, fotbollsträning.

Onsdag, kondition

Torsdag, fotboll

Fredag, kondition

Lördag, vet inte om jag är hemma men annars kondition.

Söndag ,fotboll


Det är härligt med mycket träning men annars är det jobb varje dag och mys med familjen.

Eventuellt lussebak och klä granen nu i veckan. LÄNGTAR!!!


Och inte för att glömma så kommer sunken hem om 3 dagar,

kan ni fatta!! hon har varit borta i typ 4 månader!!! :D:D <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards