Alla inlägg den 16 december 2010

Av Emma - 16 december 2010 20:53

Jag trodde aldrig jag skulle ha ångest över att jag missar en träningsdag. Har tränat söndag-onsdag, alltså fyra dagar i rad. Jag vill inte vila idag, jävla pissväder. Min vilodag skulle vara på lördag eller nått. Men fan. Och det blir kanske vilodag då med, och då blir det bara skit. fanfanfan. Är så jävla peppad på att springa och tappa centimetrar runt midjan och låren. åååh!!! Låt det bli okej väder för att kunna köra in till stan imorgon!!!!


Nu ska jag hoppa i duschen och sen sova.

Är duktigt trött !!

Av Emma - 16 december 2010 17:02

Dagen idag har varit jäääävligt dryg.

Åkte till jobb, tio i tio ringde mor och fråga om jag kunde ombesiktiga bilen nu eftersom vädret var skitdåligt. Så jag drog in då, snödriver ÖVERALLT. Körde in där iaf och bilen blev godkänd, härligt :)


Sen ringde jag till golfbanan och sa att jag körde hem direkt och tur var väl det. Var och handla med mamma och sen körde vi hem. Fy fan vilket jävla pisseväder alltså. Stora drivor på vår väg som ALDRIG skottas, blööh, samma visa varje gång det snöar. Väl hemma gjorde jag mackor med makril på till mamma och mig, satt och myste framför tv och sen somna jag. Vakna upp och gick och städa min garderob, haha.


Jag hade 10 bhar var av 3 passade?!

Ja men skickligt, 7 passa inte och 4 av dom har jag aldrig använt. Känns ju sjukt lönt liksom, eller inte!! Men nu är min garderob städad och fin. Nu ligger kläderna på plats haha :p


Sen så skippa jag gymmet pga ovädret sen var träningen inställd, hade aldrig åkt dit ändå så. Får bli en vilodaG idag helt enkelt. Har ju ändå tränat 4 dagar i rad nu så :) Får på det imorgon igenom om vädret tillåter :) Och vet ni, på 1,5 vecka har jag gått ner 2 cm runt midjan och 2 cm runt låret :D Snacka om att det gett resultat fort, bara genom massa löpning, inget godis och kakor :) Käkat grovt bröd istället för ljust bröd :) Härligt som faan!! peppad på mer träning!!!


Idag har jag dessutom haft mitt körkort i 1 år.

VART HAR 1 ÅR TATT VÄGEN!?

när jag tänker efter så har det hänt sjukt mycket detta året :s




Och jag tycker verkligen synd om sunken.

Hon skulle kommit hem idag klockan 15:00.

Men så läste jag på hennes facebook att hennes plan var inställt att hon inte kom hem förän fredag morgon. Väder kan verkligen ställa till en massa. Jag saknar dig plutt iaf, hoppas du kommer med planet och hör av dig imorgon <3

Av Emma - 16 december 2010 16:46

Dagens svar


Min familj får mig att må bra.

Jag trivs så otroligt bra med dom.

När jag flyttar kommer jag sakna att träffa dom varje dag. Vart jag än är så prtar jag med mamma varje dag, annars känns det helt konstigt. Jag minns i vintras när vi hade motorsågskurs. Jag träffa inte mamma på två veckor (förutom helgen) och det var så konstigt. Jag sakna henne så himla mycket. men jag saknar min familj i övrigt med. Vi är aldrig ovänner länge utan tjafsar och sen är det över. Det är skönt att stå dom så nära. Jag vet folk som inte har det så bra med sina familjer och det måste vara otroligt jobbigt :(


Fredrik tillhör familjen med om ni undrar haha :p


Träning får mig också att må bra, ibland.

Är jag nere så löser inte träningen det alltid.

För ibland blir det skit av träningen också.

Men ibland så är det skönt att få ut mina aggressioner.


Ibland är det skönt att vara ensam och ladda upp själv,

det kan också få mig att andas ut och må bra.

Men även umgås med mina vänner.

Tutten brukade få mig på bra humör, hon är mysig.

Men vi glider ifrån varandra känns det som,

men livet går väl vidare!


Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards