Alla inlägg den 2 december 2010

Av Emma - 2 december 2010 22:10

Syster köpte glass till mig innan.

Riktigt mumsigt.

Marängswiss glass är det haha :D

Så jäääääävla gott, nu fattar ni det va!?


Nu ska jag krypa till kojs och se om jag kan ta mig till jobb imorgon, tråkigt nog så tvivlar jag på det. Men det har varit skönt att vara hemma iaf :)


Igår tog jag steg 1 av 2. Kommer nog vara jobbigt i början, men jag hoppas med hela mitt hjärta att jag gjorde rätt. Annars får jag återvända. Men jag hoppas verkligen det går vägen! Godnatt mina kära

Av Emma - 2 december 2010 17:02

Helt ärligt så brukar jag gilla snö, men inte sedan jag fick körkort. Jag hatar att köra i detta vädret och jag ger mig bara ut när jag verkligen måste. Som idag har jag sagt nej heeeela dagen till min kära syster, som förövrigt kom hem imorse och överraska oss alla :) Men min lillebror ringde innan och ville hem och duscha innan han skulle in till stan iugen och gå på handledarkurs. Och jag sätter mig i bilen och kör 300 meter och kom på varför jag sagt nej exakt hela dagen. Snö på hela sidan där jag kör, typiskt. Gick bara att köra på en sida och möte fick jag. fanfanfan. VART ÄR ALLA JÄÄÄVLA PLOGTRAKTORER?! jag hatar deras system, här har kört 3 plogtraktorer jävligt ofta men ingen jävel har bladet nere. VARFÖR?! jo för det är inte deras jävla väg att ploga, men skiiiit iii deeet dååå!!! Ploga där som behövs om ni ändå kör där.


JAAG ÄR ARG SÅ DET KOKAR OM ÖRONEN!!!!

Av Emma - 2 december 2010 09:22

Idag fick jag skippa mitt jobb.

Fyfan vad det snöar och blåser ute.

Men såklart skulle jag försöka ta mig till jobbet.

Jag ser två bilar i diket påväg till jobbet och blir liiite rädd för jag såg knappt vägen men jag tog det lugnt och när jag kommer över 100 vägen så är det en liten smal väg till golfbanan (där jag fastna hundra gånger i måndag) Jag chansar och kör och sen bara tog det stopp. Och jag bara skrek NEEEEEEJ rakt ut. hahaha så då skulle jag försöka backa tillbaka för jag hade inte kört lika långt som i måndags. Fick backa med dörren öppen haha och det gick jääävligt sakta hahaha. Men jag lyckades backa nerför den branta backen och uppför den långa backen sen vända och köra hem igen. Ska kanske tillägga att det var snö upp till mina knän över hela vägen till golfbanan, jisses. Skönt att jag kom hem hel iaf.


Men vid brönneslöv så stod där en bil i diket som hade kört ner ett träd och man såg bara taket och rutorna på den bilen. undra om han ville testa segla i snön?! Såg iaf så ut. Ibland undrar jag hur människor kör. VARFÖR ska min ligga ända ute i kanten när det bara är man själv på vägen?! och man kommer förbi utan att ligga ända ute i kanten. Jag fattar inte hur folk kör ibland.!


Sunken, du har det förjävla bra i värmen.

En på mitt jobb åkte till Thiland igår, till 30 graders värme. GE MIG!!

Av Emma - 2 december 2010 08:31

Dagens svar : Mitt förhållande.


Min pojkvän och jag träffades första gången nyår 07/08 . Hans syster hade nyårsfest (hon gick i min klass). Men vi hade snackat typ 2 månader innan vi träffades. Men iaf, han var där någon timme sen drog han vidare. Sen efter nyår så började vi snacka ännu mer och träffas och sen blev vi tillsammans den 1 Mars 2008. Sedan dess har vi hållt ihop, förlovade oss 1 December 2008. Vi har haft väldigt väldigt många motgångar, det är inte allt för lätt att hålla ihop när han är bilintresserad och hatar sport och träning, vilket jag älskar. Men vi försöker att ge och ta och det funkar bra. Men vi har väldigt många fina minnen ihop och jag hoppas på många många mer.

Älskar dig älskipälski <3

  Gammal bild i bloggen, men kunde inte ladda upp någon.

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards