Alla inlägg den 7 december 2010

Av Emma - 7 december 2010 18:36

Min kropp gör förbannat ont, bara så ni vet!!

Igår träna jag ju som fan, dumt nog.

Jag vet det så jävla väl men ändå så tränar jag så..

Sen idag stapla jag runt som om jag bajsat på mig, mina ljumskar gör sjukt ont.

Jag tänkte, ja men då drar jag till gymmet och bara kör kondition. Men tro fan när jag gick av löpbandet efter 1 timme och 10 min så kunde jag knappt gå, buhu. Mina ljuskar gjorde så jääävla ont, ännu ondare än innan. Så jag stretcha lite ( jag stretcha även när jag gått/löpt i 30 min) sen ställde jag mig 10 min på crossen. Totalt  timme och 20 min - 800 kalorier, det är naaajs!!


Men fan vad jag plågas nu alltså, fyfan.

Fick hoppa träningen nu ikväll för att jag har så jävla ont.

blööh, slut på gnällande.

hajs

Av Emma - 7 december 2010 16:49

Dagens svar:

Tyvärr tror jag inte att jag har någon riktig bästa vän.

För även om jag trott det så har det nog inte varit så.

Men mamma är nog den som jag ser som min allra bästa vän.

Jag har haft två bästa vänner fram tills vi gick skilda vägare i 1an.

Sandra och Beatrice. Fy fan vad jag saknar dom, <3

Beatrice har jag inte träffat på 3 år nu och Sandra träffa jag i våras eller under sommaren, minns inte riktigt. Men det är tack vare fotbollen. Men det är ändå på tok för längesen. Jag hoppas verkligen vi ses snart <3


Jag hade en under gymnasiet med, men sanningen kommer ju bara fram när hon inte vågar se mig i ansiktet. Så antagligen har jag trott fel. Men så är livet. Men jag har många bra och roliga vänner. Men helt ärligt saknar jag att vara riktigt tight med någon, prata och skratta om allt. Ses ofta och hitta på saker. Ge och ta! Och att alltid finns där för varandra utan lögner!!


Mamma är bäst och jag älskar henne mest <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards