Alla inlägg den 1 december 2010

Av Emma - 1 december 2010 21:53

En person som jag har tänkt jävligt mycket på idag är lilla sunken. Hon har verkligen gått igenom saker som man aldrig trott ska hända. Hon lämna Sverige för att plugga och lira boll i USA. Bara det är ett jävla stort steg. Tråkigt nog, och jag lider verkligen med hennes nära och kära gick hennes kusin bort, bara ett par dagar efter att hon åkt! Och det som gör henne så jävla stark är att hon stanna kvar i USA.


Hon har bearbetat sin sorg så långt ifrån sina nära och kära. Hon har stått på sina egna ben och aldrig gett upp. Hon har verkligen tatt en dag i tagen och gjort sitt bästa. Sunken är en stor förebild för många, det är jag säker på. Hon är så ung och har lyckats med så mycket på så kort tid. Jag beundrar verkligen henne och jag längtar tills hon kommer hem så jag får träffa henne igen. Hon har just nu varit borta i 16 veckor (trodde hon) och det är sjuukt lång tid.


Jag saknar mamma efter att jag varit borta en hel helg. hahaha xD

Jag fattar absolut inte hur hon klarar detta.

Sunken, jag beundrar verkligen din styrka! <3

Av Emma - 1 december 2010 20:27


Sveriges finaste sång! 
''En taggatråd, en taggatråd de e en tråd med taggar på, ooh har den iiiiinga taggar på så e de iiiiiingen taggatråd. En taggatråd, en taggatråd, det e en tråd med taggar på''

Min nya favoritsång, från bonde söker fru, häääh!


Av Emma - 1 december 2010 15:23

Jag är nog sjuk igen, så jävla tråkigt.

Har huvudvärk, tung i huvudet och täppt i näsan.

Ögonen rinner och hela kroppen är mör.

Det är verkligen inte ett dugg roligt.

Ska gå och bädda ner mig i min säng igen.

Hoppas ni har en roligare Onsdag.


Älskling och jag har varit förlovade i 2 år idag.

Tiden går fort, bara 23 dagar till Julafton :D


Av Emma - 1 december 2010 10:13

Då var det den 1 December och här kommer dagens svar!!


Om mig:

Namn: Emma

Ålder: 19 (20 i 25 Maj)

Bor: Utanför Eslöv

Familj: Mamma 47 år, pappa 44 år, syster 28 år, bror 24 år, lillebror 17 år och systerson 7 år.

Förhållande: Förlovad med min plutt, 2 år i förlovning idag faktiskt, 3 år den 1 mars.

Utbildning: Trädgårdsanläggare/odlare på Hvilan i Åkarp

Jobb: Eslövs Golfbana, men bara till den 22 December

Drömmar: Ha en egen plantskola, precis som Bengts var. Ute på landet i världens underbaraste miljö. Starta eget familjeföretag och bli jäävligt duktig i fotboll. Kanke lite sent påtänkt men ska försöka bli bättre än vad jag är, haha :D

Intressen: Min familj, jag älskar att umgås med dom. Jag sätter alltid dom först sen kommer mina andra intressen. Fotboll, eller ja träning i helhet och pilla i trädgården :) 


Ja det var väl det hela, något annat ni undrar så är det bara att fråga, haha :D

Ovido - Quiz & Flashcards