Alla inlägg den 30 december 2010

Av Emma - 30 december 2010 23:15

Dagens svar:


Ja jag fattar inte vittsen med alla dessa ögonblick?

Men jag tar min dator, den är så cool.

Beställde en ny dator i Måndagskväll, en limegrön mini pc, 10,1 tums :D

Och ja, jag hade redan en fullt fungerad mini pc 10,1 tums i svart men ni som känner mig vet att jag lever för limegrönt, haha :D Så min svarta vet jag inte vad jag ska ha till men det kommer jag väl på någon gång.p Men hämta ut den nya idag och den är såå himla vacker :O Så jävla snygg och jag är så nöjd man bara kan bli :D


Visst är den snygg?! :D



Min nya och min gamla :)

 

Och tänkt, det gick att ladda upp bilder :D woohoo, hoppas det funkar sen också för då ska inte min blogg vara lika tråkig mer haha :D Tycker det är dött att ha en blogg utan bilder :) 


Och för övrigt var detta sista inlägget med julshema. SKÖNT!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards