Alla inlägg den 11 december 2010

Av Emma - 11 december 2010 19:25

Ändring i shemat.

Fredrik drog på julfesten själv, eller vad det nu var.

Jag körde hem istället.

Lite småbråk idag och jag pallar inte sitta där och se glad ut då. Bättre han får roa sig och ha kul istället för att sitta och sura med mig :) och jag tycker det är skönt att vara hemma istället. Underlättar en hel del.


Så det blir kvällsmys med mig själv och familjen istället :)

Nu ska jag njuta av en colaburk.

Imorgon blir det träning igen!!

Av Emma - 11 december 2010 12:37

Ikväll ska Fredrik och jag på julfest på hans jobb. Om det blir roligt vet jag inte för den ända jag känner är Fredrik och jag tror alla är minst 10 år äldre än mig hahaha. Men ja, vi får se hur det blir ikväll :) Trött lär jag vara när klockan närmar sig 22 haha för då brukar jag sova :p


Igår fixa Fredrik mina bromsrör så i veckan som kommer ska jag in och ombesiktiga min pärla och hoppas på att det ser bra ut nu:)


På söndag är det träningsmatch med LBK fast jag tacka nej. Om då undrar ni varför. Jo för att dem kalla två målvakter och jag är inte den som står en halvlek bara. Speciellt inte i detta skitvädret. Stå och frysa i 45 min bara för att få spela 45 min. Aldrig!! Så den målvakten som blev kallad får stå hela istället :) Hoppas det går bra för oss. Oss? det känns konstigt att säga så :s oss har varit hbk i fyra år men jag vänjer mig väl med tiden!


Vad ska ni göra idag?! :)

Av Emma - 11 december 2010 11:30

Dagens svar:


Jag har 3 syskon!


Min storasyster heter Jenni och är 28 år, fyller år den 28 Januari. Egentligen är vi inte helsyskon för vi har inte samma pappa men vi ser varandra som hela syskon ändå så det spelar ingen roll. Hon bor i Stockholm hos sin sambo. Hon jobbar på Bauhaus som städerska. Och jag tror hon trivs bra där uppe. Alltid när vi ses så bråkar vi haha. Det går bra första dagen och möjligtvis andra med men sen funkar det inte mer. Jag tror inte det har med själva systern min att göra utan det som finns runt omkring. Jag älskar henne och finns där oavsett hur mycket ovänner vi än är :) <3


Min storebror heter Tobias och är 24 år, fyller år den 22 Juli. Han bor hos sin flickv'n Jessica. Kan man vara sambo utan att vara förlovad?! haha ja ingen aning men han har bott där sedan typ dag 1¨på deras ''dejt förhållande'' enligt dom själva haha. I april är deras dotter uträknad till, närmare bestämt 23 April. Och gissa om jag längtar?! =D Tobias tjivar alltid med mig när han är hemma och det slutar alltid med att jag blir så arg att jag nästan börjar gråta. haha men jag älskar honom ändå. =D <3


Sen har vi min lillebror Niklas som är 17 år. Han fyller år den 15 Maj och bor hemma hos oss. Det ända som existerar i hans värld är mat och datorn haha. Vi har fått mycket bättre kontakt sedan mina andra skyskon flytta hemifrån och det gillar jag. Vi kan bara hänga även om han tycker det är sjukt tråkigt hahah. Vi bråkar en hel del men blir vänner typ direkt haha, han har bäst humor och det älskar jag :D han får mig alltid att skratta :) Älskar dig lillebrooor <3


Sen min systerson Tim på 7 år bor hemma hos oss. Han fyller år den 10 April. Jag ser inte han som min systerson längre utan som en lillebror. Han är världens jobbigaste men samtidigt världens bästa.och jag gör vad som helst för honom (nästan allt iaf) Han har bott hos oss dom senaste åren och det är härligt med någon i den åldern. Han är i världens trottsålder och gör allt fast man säger nej. Jobbigt men barn är väl så:p Han kommer alltid vara en del av mitt liv och jag älskar honom :) <3


Ja det var väl det :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards