Alla inlägg den 12 december 2010

Av Emma - 12 december 2010 21:56

Jag är nog den snällaste dottern som finns.

Min lillebror är på lussevaka och mamma ska hämta honom 02:00.

Och jag ska följa med och hämta honom?!

hur sjukt är inte det, jag som ska upp och jobba imorgon.

usch! men snäll är jag.


Nu är det scrubs som gäller och sen sova :)

Godnatt era sköna hönor :)

Av Emma - 12 december 2010 18:05

Idag träna jag två timmer i Stångby ''tornavallen'' med lbk :) Inte så värst många men vi var iaf två lag. Pappa tyckte jag var lite stel haha, men så är det alltid i början. Tjejerna är grymt duktiga, bara lite svårt att få dem att förstå mitt snack och lyssna på mig men jag hoppas det kommer snart och vi hjälpas åt! Hardeberga har ju förstått det hur bra som helst. lbk är kanske inte vana vid att ha någon som snackar och berättar var dom har sin spelare men jag hoppas som sagt det ska lösa sig.


Och dom vågade mer och mer spela hem istället för att bara anfalla hela tiden :)

Tråkigt när man inte får vara med så mycket men det blev mycket bättre efter hand :) Längtar tills inomhuscuperna drar igång, om jag får spela iofs, men det får vi se då. Annars är det en tråkig säsong för inomhus är verkligen det roligaste som finns :)

Av Emma - 12 december 2010 08:57

Dagens svar:


Ja såhär års brukar jag inte ha någon handväska, jag har alla grejer i min feta jacka istället haha. Men i min jacka har jag, försvarets hudsalva, penna, tamponger, plånbok, mobil och nycklar. Och när jag har väska har jag nog likadant i den :)


Jag är inte den som har hela sminkväskan med mig, parfymer och grejer bara för att jag lämnar dörren. haha jag klarar mig ändå :p

Ovido - Quiz & Flashcards