Alla inlägg den 24 december 2010

Av Emma - 24 december 2010 09:40

Idag är det julafton, som jag har längtat efter denna dag.

Julen är den härligaste tiden på hela året.

Jag älskar att umgås med min familj, mamma spelar julmusik, Tim är helt uppspelt över att få öppna paket. Framför allt att hela familjen är samlad. Alla är här utom min bror och hans flickvän. Tyvärr fick min bror rycka in och jobba men jag hoppas han kommer hem så dom kan komma hit och fira jul med oss.


Jag önskar alla er underbara och fina människor en riktig God Jul.

Puss

Av Emma - 24 december 2010 09:35

Dagens svar:


Lite tråkigt att ha en sån här fråga på julafton men tar det kort! Jag blir ledsen när jag ser andra människor ledsna. När jag kollar på sorgsna filmer, läser något sorgset eller vackert, när jag tänker på dom som finns i himlen och när jag bråkar med mina nära och kära.


Det är väl det jag kommer på just nu, jag kan börja gråta precis när som, blir jag skadad på en match eller släpper in något skitmål så bränner tårarna i ögonen så arg och ledsen jag blir på mig själv. Jag skulle passa bra i filmer där man ska gråta mycket, för jag kan verkligen börja gråta när som! Det är trist och ibland pinsamt när man kollar film med andra haha :p

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards