Alla inlägg den 3 december 2010

Av Emma - 3 december 2010 22:20

Lite pepptalk med sunken innan och nu känns det lite bättre. Gissa om jag längtar tills hon kommer hem?! sooom faaan!! Det ska bli så roligt att se henne, käka lussebullar och bara snacka :D ååh det var så längesen jag såg henne. Jag måste se vart hennes extra kilo satt sig, haha ;) (slå mig inte) hääh. Nu ska jag sova med ett leende på läpparna. Det var en lättnad att få skratta och tänka på annat, tack underbara du <3

Av Emma - 3 december 2010 21:08

Ovänner med två av dom jag älskar mest....


:'(

Av Emma - 3 december 2010 20:53

Livet är orättvist.

Gamla tider kapar mig vid knäna när jag trodde livet skulle bli bättre. Men det har bara visat sig bli sämre. Glömd och försvunnen känner jag mig. Men det är väl så livet är, glömma och gå vidare. Jag har fått det bekräftat nu. Lika bra att börja ta små steg mot en ny tid. Många nya saker kommer hända, men inget blir som jag tänkt mig. Jag saknar att ha någon att skratta med. Sunken tillförde mycket på träningarna, men är nu på andra sidan jorden. Men även det blir annorlunda. Kanske bättre till sommaren?! Vem vet, såklart ingen. Vad som händer imorgon vill jag inte ens tänka på. Jag är trött, trött på livet när det är såhär. Bortvald men måste kämpa på. Jag fattar inte själv vad jag skriver, vad jag menar. Men allt detta snurrar i mitt huvud just nu.


/ :(

Av Emma - 3 december 2010 19:44

För er som tycker facebook är lite tråkigt.

Gör som jag och ändra din layout.

Klicka här för att ändra din layout.

Jag valde en lite julig.

Mycket trevligare ser facebook ut nu, trist med samma gamla färg.

Av Emma - 3 december 2010 17:12

Idag är jag trött.

Jobbat idag, lyckades ta mig dit :)

Flängt rundor med jenni i stan, packat in 24 packet till tim, var av att han fick öppna 3 st idag :) Nu ikväll ska jag inte gör ett dugg, ingenting i helgen faktiskt. Förutom på söndag. då jag ska berätta lite saker. Men så är livet.

Av Emma - 3 december 2010 16:55

Dagens svar : Mina föräldrar.


Jag bor ihop med mina båda föräldrar. Skulle dom skiljas eller om någon skulle falla bort så vet jag inte vad jag skulle ta mig till, jag trivs med dom i min vardag och jag älskar dom över allt annat. Dom har alltid funnits vid min sida och hjälpt mig när jag verkligen behövt. Ja även annars också. Mamma och pappa är bäst! Ja jag vet egentligen inte vad jag ska skriva för svar haha. mer än att dom är bäst i hela världen och att jag älskar dom mest <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards