Alla inlägg den 19 december 2010

Av Emma - 19 december 2010 20:37

Träningen var inte så jätterolig.

Det roliga var att träffa sunken :D

Hon fick 6 kexchoklad av mig, haha.

I usa så har dom inte det så tänkte hon får några av mig så får hon inte äta dom förrän hon väl är det. När hon lovat mig det så tog jag fram dom. haha jag såg verkligen hur besviken hon blev. haha. Hon ville käka ett direkt men hon har lovat så :p haha jag hoppas hon håller det nu :p


Men tillbaka till träningen. Sträckte högra gumpmusklen, gjorde sjukt ont så tappa intresset direkt men jag höll ut dom två timmarna vi körde. Hoppas det inte kommer känns så mycket imorgon. Imorgon ska jag gå och löpa som faaaan!! Har ätit choklad och lite godis i helgen. Så det ska minsann tränas bort :)


Säger godnatt nu, så hörs imorgon.

Puss

Av Emma - 19 december 2010 15:55

Idag får jag träffa sunken, OM JAG LÄNGTAR?!?!

jag har längtat heeeela dagen!!!

Ska iväg och köpe en present som jag hoppas hon kan ha i USA haha fast jag tvivlar på att det vara så länge ;) hahaha.


Idag åkte tutten hem, har varit mysigt att vara med henne i helgen :)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar så jag kan käka och sen blir det träning i stångby. 2 timmars inomhusträning, wohoo :D


Imorgon blir det jobb och gymmet, nice.

Har 3 ''jobbedagar'' kvar, kan kanske inte kalla det jobb riktigt men ändå, haha :) Och tänkt att det är julafton om 5 dagar, ååh jag längtar sååå!!!


Jag är taggad som fan för träning ikväll, eller  är det för att sunken är där?! ( jag tror det sistnämnda, men schhh, säg inget till någon ;) )

Av Emma - 19 december 2010 15:51

Dagens svar:


Jag vet faktiskt inte vad jag ångrar.

Men det jag kommer på nu är väl att jag inte pratar så mycket med dom som en gång var mitt liv i 10 år. Jag saknar dom så himla mycket men det är svårt att hålla kontakten igång. Men när vi väl ses så är det som förr, och det är underbart :) Jag saknar er och jag tror ni vet själva vem ni är :) Jag älskar er och kommer alltid att ha alla minnen med er kvar <3

Ovido - Quiz & Flashcards