Alla inlägg den 4 december 2010

Av Emma - 4 december 2010 19:41

Trött är jag just nu.

Idag har jag varit på nova med mamma pch lillebror.

Skulle hitta skor till honom men han är ju så jävla kräsen.

Vad har hänt med honom?!

han ville inte ha några skor som var billigare än 1000 kr.

Han ska vara glad att han ens får några haha :p


Sen har jag varit ute och gått och lekt med Denise :)

Syrran och hennes sambos hund, en stor schäfer :)


Nu ska jag göra fika, är sugen på te och lussebulle .

Av Emma - 4 december 2010 17:57

Vi lever på 2000 talet och folk beter sig så jääävla omoget?! Vart fan är världen påväg egentligen. Facebook är tydligen allt, hela ens liv. Men ja, om folk vill leva så så ska jag inte stå i vägen. jag skrattar bara åt folk som tror internet är hela livet. HAHAHAH. prioritera på rätt saker istället, HAHHA HÄÄÄÄH

Av Emma - 4 december 2010 16:20

Dagens svar: Det här åt jag idag.


Haha jag har ätit 4 rostemackor och en lussebulle.

Lite choklad med, men det är väl allt.

Sen ska jag käka kasslergryta med curry. Sjuuukt gott. Man steker kassler ihop med curry, sen har man krossad tomat, paprika, purjolök, rostad mandel och ananas i. Sen minns jag inte mer hahaha. Men ris och sallad till det. Det är min nya favoriträtt. Sjuuukt jääääävla gott!!


Ja det var väl det hela :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards