Alla inlägg den 17 december 2010

Av Emma - 17 december 2010 22:13

Tutten ligger bredvid mig just nu, mysigt.

Jag fick 3 julklappar av henne :)

Det märks att hon känner mig väl.

* Fick 10 par strumpor (jag slarvar bort dom i sömnen)

* En limegrön filt (jag älskar limegrön)

* Ett pussel (jag vill ha ett eget pussel fast jag inte har tålamod till det)

Tack så himla myckt sötnos !

Jag älskar dig <3


Sen idag har vi haft glöggfika på jobbet, himla mysigt. Jag fick en ostkorg som julklapp samt en trisslott där jag vann 50 kr haha :D Efter det var jag på gymmet, körde 44 minuter på löpbandet -500 kalorier. Sen tränade jag överkroppen med, härligt :)


Nu håller jag helg med tutten (men träning imorgon blir det) :)

Av Emma - 17 december 2010 22:08

Dagens svar:


Jag tror faktiskt inte jag har något favoritminne, jag har många underbara minnen.

Otroligt roliga minnen från skolan, både 7-9 och 1-3 på gymnasiet :D Jag har många fina minnen med min familj och andra vänner. Fotbollen har jag enormt många minnen med, under alla mina 14-15 års fotbollsspelande har jag fått massor :) Jag har ju redan berättat om växjö och när min systerson föddes, jag har från landskronalägret, titta där kommer pernilla springades (skolan) finns så otroligt många härliga minnen helt enkelt :)

Ovido - Quiz & Flashcards