Alla inlägg den 15 december 2010

Av Emma - 15 december 2010 22:11

Nu ikväll fick jag reda på att jag är spelklar för Lunds BK.

Spännande, och jag hoppas verkligen jag gjort rätt val.

Annars vet jag inte vad jag gör :(

Av Emma - 15 december 2010 19:55

Suunken, jag hoppas resan hem går bra.

Jag väntar spänt på ditt sms imorgon när du landar i Danmark.

Har för mig det var där du landa hahah :D

Fatta som jag saknat dig alltså..

IIIHHH!!!!

Fyra månader har gått..

saknar saknar dig såå!!

Av Emma - 15 december 2010 19:17

Idag på jobb har jag bara målat hela dagen :)

Sen efter jobb drog jag iväg och tränade.

Ont i hela kroppen och magont var inget kul.

Stod ut i 35 minuter - 400 kalorier.

Jag ser det som bättre än inget och jag la före med 5 minuter iaf :)

Och det var skönt.


Sen tog jag ut pengar till mamma, betala min skatt och telefonräkning, köpte julklapp till pappa och nu är hela min lön nästan slut. Att jobba 21 dagar för 4400 kr är fan inte kul!! Men jag har 5 dagar kvar sen är jag arbetslös igen. Suck..


Sitter och kollar på handboll nu, vad har hänt med damerna?!

Dom är ruggigt dåliga, hoppas verkligen dom tar poäng idag.

Sen nu halv 8 ska jag kolla PH och efter det Bonde söker fru :)

Av Emma - 15 december 2010 18:43

Träningen igår var sådär.

Jag var väldigt osäker på underlaget och kylan.

Men jag tog mig dit, kallt och jävligt.


Kändes osäkert på målvaktsuppvärminingen, avvaktade och tog det lugnt.

Hade en jävla träningsvärk dessutom men tänkt inte så mycket på det när jag väl blev varm i kläderna. Sen körde vi någon övning där utespelarna skulle  slå en lång boll diagonalt så den som tog emot skulle driva framåt så kom en spelare upp och pressa, när dem hade läge skulle dom skotta på mål. Samtidigt som dom gjorde det så den som slog den diagonala passningen fick en pass från en annan spelare som sköt på mål. Klurigt att förklara men jg börja stå i målet där dom sköt direkt och det var så jävla tråkigt. Jag fick ont av bollarna, och jag fega ur för det gjorde så jävla ont.


Sen byta vi så jag fick stå vid frilägena. Där fega jag också ur lite men sen tog jag mig i kragen och tänkte va fan, ska jag stå i a-laget kan jag inte fega för att där är is och snö på planen. Så jag börja slänga mig framför fötter och ta bollarna, riktigt jävla roligt blev det helt plötsligt. Men fyjävlar var ont det gjorde. När jag gjorde en glidning så får en spelare tån på bollen och skjuter den rakt i magen, aaaj!!!


Men jag kände mig nöjd över min insatts där.

Ska jag ha första platsen så får det göra ont.


Sen lira vi tills någon tjej stuka foten sen tyckte vi inte det var roligt mer.

Av Emma - 15 december 2010 18:36

Dagens svar:

Jag har många drömmar, men dessa två är dom största!!


En dag i framtiden vill jag äga en egen plantskola, ute på landet, i skogen precis som Bengts. Hans underverk har förändrat min framtid enormt. Jag saknar både bengt och hans platskola varje dag. Men jag vill bli bättre inom fotbollen också. Jag hoppas jag kan utvecklas i Lund och kunna ta mig högre i divisionerna.

Ovido - Quiz & Flashcards