Alla inlägg den 21 december 2010

Av Emma - 21 december 2010 21:36

Vilken dag det har varit idag, jisses.

Måla färdigt toaletten på jobb idag, tjusigt blev det!

Sen drog och jag träna på gymmet, hann med 24 minuter - 250 kalorier innan jag var tvungen att duscha för att träffa upp mamma på Berga. Berga i Eslöv stänger den 27 December eftersom NCC köpt marken där, så ska då Willys byggas så småningen om. Så hela Berga har 50% på köpet. Gäller allt !! Så igår var där världens jäävla kaos alltså. Min mor gick in och vände lika fort igen, där var kö igenom heeela butiken, folk stod i kö i 3 timmar för att kunna betala. Det blev slagsmål om vart köerna gick och folk krocka på parkeringen haha. Folk parkera till och med i kundvagnshusen hahaha, och dom köa för att få en vagn. Helt sjuk :s


Så idag hoppades vi på att det var lugnare, och det var det verkligen. Vi plocka massa småpill och sånt. Trevligt. Sen åkte vi och köpte julblomma till min gudfar och gudmor. For ut till dom och fika med dom i knappt en timme, mysigt. Sen körde mamma på jobb, jag drog till Berga och mötte upp Emelie. Blev lite mer småpill till haha. Sen körde vi till köttaffären och köpta sidofläsk och fläskfärs. Sen till ica och köpte kolhuvud och makrill :D Sen äntligen körde jag hem, haha.


Vilken jävla dag :)

Emelie och jag bestämde att vi ska köra hårt pass imorgon på gymmet, härligt!! Nu är det fan inte många dagar kvar till julafton, som jag längtar!! Alla julklappar är färdiga samt inslagna:) Jessica kommer bli galen på mig på torsdag haha :D Ska bli kul att se hennes min, häääh.


Och nu ikväll har jag bakat lussebullar helt själv. Sunken skulle ju hit men blev inte så. Goda blev dom iaf, offra mig själv en. haha. Sen har jag packat ner 8 st i en påse som jag ska bjuda på jobb imorgon :) Olle tyckte det var lite med vars en sist så har tatt vars två nu haha :p


Sen för övrigt hatar jag  arbetsförmedlingen. Sist jag var där så skrev dom på mitt papper som jag sedan skulle skicka till försäkringskassan. Och då hitta dom på med att jag var tvungen att fylla i någon annan ruta med men jag skulle inte få mindre pengar för det, och det lova dom flera gånger om. Men in my ass alltså. Jag fick 220 kr när jag skulle ha 1265kr JÄVLA IDIOTER!! JAG HATAR ARBETSFÖRMEDLINGEN. Imorgon måste jag slösa tid och bensin på dom jävlarna för att få mina pengar. Jävla idioter alltså, åååh!!!!! aldrig att jag tänker lyssna på dom jävlarna igen!!!!!!!


Nej nu ska jag sova eller något.

Puss haaaj

Av Emma - 21 december 2010 21:17

Dagens svar:


Har redan berättat om många ögonblick så jag kommer inte på fler nu. I söndags täffa jag sunken efter 4 månader. Det var ett härligt ögonblick :p :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards