Alla inlägg den 9 december 2010

Av Emma - 9 december 2010 22:21

Underbar kväll.

Träffa två fina flickor som jag saknat enormt.

Vi käka pizza innan bowlingen,

( jag synda, sandras fel ;) )

sen drog vi och bowlade i en timme.

Sandra vann överlägset båda gånger så Bea och jag

tävla för oss själva men jag blev två båda gångerna haha.

Jag är verkligen skitkass på bowling.

Tur jag inte är så seriös med det hahaha :)


Men en härlig kväll och jag hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång. Sandra träffa jag nog i somras eller i våras. Men bea har jag inte träffat sedan julen 07. Helt sjukt, och vi har bott 5 km ifrån varandra under dom tre åren på gymnasiet. Det var verkligen superroligt att ses igen <3


Bilder kan jag bara glömma lägga upp här, för det går ändå inte. Några klipp och bilder får komma upp på facebook sen när jag orkar haha :)

Av Emma - 9 december 2010 12:39

Dagens svar:


Ja egentligen så har jag ingen tro direkt.

Jag tror inte på gud eller något i den stilen.

Men jag gillar traditionerna man fått pga tron.

Som julafton älskar jag, åh det är bäst :)


haha men iaf, jag är kristen men har ingen tro

religionsmässigt. Så ja, tråkigt inlägg för jag vet egentligen inte

vad jag skulle skriva haha, mer än att jag inte tror på gud!!

Ovido - Quiz & Flashcards