Alla inlägg den 6 december 2010

Av Emma - 6 december 2010 21:19

Nu ska jag sova.

Har halvsovit till och från nu dom senaste timmarna.

Är helt vingabröten i hela kroppen.

Träningsvärken har kommit i mina ben med.

Blööh.

men imorgon är det kondition för hela slanten.

och eventuellt fotboll på kvällen.

Får se hur taggad jag är.


Godnatt

Av Emma - 6 december 2010 18:11

Helt jäävla peppad på träning är jag, längtar redan tills imorgon :D

Imorgon tror jag bara att jag ska försöka köra kondition, jag vill ju så gärna bli av med fettet runt midjan så det är nog det som ska prioriteras mest!! Så imorgon ska jag minsann crossa och vara på löpbandet läääänge!! Här ska fett förbrännas, haha:)

Av Emma - 6 december 2010 15:11

Dagens svar: Min dag


Min dag har bestått av väldigt lite jobb, träning och sömn.

Var på gymmet och körde 35 minuters kondition och 1 timmes styrka.

Det känns i min kropp kan jag säg, haha.

Men jag tog mer nu än vad jag gjorde sist jag var där vilket är märkligt.

Men tydligen blir jag starkare av fotbollen i överkroppen :)

Även om jag är vääldigt klen i vikter hahaha.


Annars idag har jag inte gjort mycket mer, kollat på tv och ätit nyttigt :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards