Alla inlägg den 27 december 2010

Av Emma - 27 december 2010 11:16

Jag har så mycket jag vill säg men har ingen lust att blogga haha. Det här med att blogga om något varje dag var inte roligt. Har tröttnat därföR kommer bara just den grejen upp. sjukt tråkigt men jag känner mig tvingad - av mig själv.


Men Julen har varit underbar, fick pengar, jeans, ansiktsbehandling, handduk och andra grejer. Hela min familj var hos oss och det var mysigt. Fast älskling fick fira jul själv, ensam och innesnöad. stackarn.


Sen har jag inte tränat på gymmet på flera dagar, tack vara vädret. faan. Imorgon eller ikväll ska det bli träning, men först ska jag till Entre och ikea med mamma och pappa. Sen vill jag till Burlöv och dregla efter en grön dator, ååh den är snygg!!


Jag vill skriva ännu mer men kommer inte på allt nu, får se om jag kommer på det under dagen. Snart är det nyår med, tiden går så jävla fort!!

Av Emma - 27 december 2010 11:11

Dagens svar:


Min favoritplats är i vår trädgård, på somrarna nere vi dammen. Det är så himla härligt där. Fast jag minns när vi var i Makedonien - Ohrid i 9an, när vi åkte båt genom lagunen. Det är nog det vackraste jag någonsin har sett. Den ända smutsen i det vattnet var från träden. Man fick åka roddbåt genom där en man pratade engelska och berättade lite om lagunen för oss. Det var tydligen en speciell plats där många kändisar gifter sig. Och jag skulle lätt kunna tänka mig att gifta mig där. Återvända dit vill jag verkligen göra. Det är en fantastisk plats.

Ovido - Quiz & Flashcards