Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma - 23 augusti 2010 09:27

Grattis pappsen på födelsedagen :)

Jag älskar dig <3


Godmorgon på er, har varit vaken sedan 8.

Har lämnat bror, hängt upp tvätt och startat en ny maskin.

Vädret är underbart ute men har ingen aning om vad jag ska göra ute.

Allt är ju klart nu så får se.


För tillfället så kollar jag på Eclipse, änsålänge är den riktigt bra:)


Vad ska ni göra idag?!

Av Emma - 22 augusti 2010 22:37

Sex and the city 2 är bara så jääävla bra!!!

Tuttlisa, du måste bara se den :D:D:D


En riktigt bra film, måste fortsätta kolla.

Ville bara skriva ännu ett onödigt inlägg.


MEN ALLA BORDE SE FILMEN!!!


Puss och godnatt :*

Av Emma - 22 augusti 2010 20:35

Pappas kalas gick finfint.

God mat och glasstårta till efterrätt, mumma.


Nu har jag just fått hem sex and the city 2 så tänkte kolla på den.

Godis och läsk är redan fixat så nu ska jag kolla.


Ha det nice :)

Av Emma - 22 augusti 2010 13:38

Hähä jag har bara bra grejer att säga.

Det var längesen den kändes såhär bra efter en match.

Alla gjorde ett jättebra jobb och jag fick röra bollen mindre än 10 gånger.

haha tris men skönt med en vinst och framförallt nollan !!!!!

Första gången detta året och det känns extra bra när det är mot sandby, hähä.


7-0 är inte till att leka med, sandby fick tugga gräs idag. nice!!!


Det börja även åska eller muller under matchen.

Gissa om jag höll på att lämna planen? fy vad hemskt och  livrädd var jag.

Kul kommentar från lina

''Emma, kissa inte på dig nu''

haha känns bra :D


Nu ska jag käka något litet innan gästerna kommer

Pappa firas ju idag, trevligt.


Vi hörs senare, puss

Av Emma - 22 augusti 2010 09:12

Idag är det match så tänkte kasta iväg ett litet inlägg.

Idag möter vi som sagt Team Sandby och jag hoppas verkligen på vinst.

Vädret är helt okej, regnat en tid men det gör inte mig något.

Jag gillar att spela i regn eller efter regn :)


Mamma väckte mig vid halv nio och berätta att hon gjort havregrynsgröt

och att den står på bordet.

Jag har världens bästa mamma,

Jag älskar dig <3


Vi ska även fira pappa sen idag men vi hörs efter matchen :)

Av Emma - 21 augusti 2010 21:17

Det är tråkigt det här med stören tråkmåns.

Jag menar, första gången jag såg han/hon så släppte jag i den,

och andre gången jag såg den så låg den upp och ner och flöt rundor.

Snacka om dålig affär, 300 spänn!! isch men nog om det.


Men iaf, idag har jag kämpat vid dammen för att få allt klart tills imorgon.

Imorgon ska vi fira pappa efter min match, trevligt.

Han fyller år på måndag och hans födelsedagspresent dog igår.

Vad trist!!


Men tillbaka för andra gången, det jag ville berätta var att jag har flyttat runt blommor och stora sten vid rabatten som ligger vid dammen. Sen har jag självklart planterat dem och sen grävt ner stenen så dem ligger bra. Det bästa är ju om man inte bryter foten när man trampar på dem, hähä. Sen har jag klippt gräset med mammas hjälp, hon fick klippa uppe vid huset medans jag lämna bror till tåget i Eslöv. Sen fick jag hem och klippa igen :) Sen har jag grävt bort gräs vid ett träd som jag sen ska sätta sten och lägga i krossad vit sten som jag gjort vid andra grejer innan. Har hunnit ta bort skit vid plattorna på uteplatsen som sedan ska läggas om.


Massor har jag hunnit med och jag är nöjd över dagen.

Min pojkvän lämna mig med för han hade grejer han behövde fixa.


Imorgon är det match mot Team Sandby i sandby kl 11:00.

Jag hoppas ni är vakna så ni kan komma och kolla, hähä.

Själv ska jag samlas 09:45 så det får bli tidigt i säng.

Laddar upp med godis, chips och fanta.

Riktigt mumsigt.


Ni får ha en bra lördagskväll.

Puss


(självklart skulle jag lägga in bilder på hur dammen såg ut från början och hur den ser ut nu, men bloggjävelmögskitet vill inte, gaaah!!!)

Av Emma - 21 augusti 2010 16:18

Jag är ute och håller på för fullt.

Har flyttat stora sten och rört rundor bland blommorna och flyttat på dem.

Riktigt jävla nice är det nu, bara fylla upp massa jord sen är jag done :D

yehyehyeh :D


Hur går det för er idag?!


Imorgon är det match igen, undra hur det kommer bli då?!

Bra hoppas jag och vi behöver en vinst.

Samling 09:45. skönt med en tidig match :)

Av Emma - 21 augusti 2010 11:38

Får börja med att gratulera Lina på födelsedagen:)

Grattis grattis!


Idag skiner solen och underbart väder ute, ska försöka vara ute vid blommorna idag, la till fler sten igår och rulla ut jord. Finfin :)

Annars idag händer väl inte allt för mycket, igår hitta jag stören tråkmåns upp och ner och stenhård. Den dog, trist nog?!?! :s IIngen av oss fattar hur, jag menar. Vi har gjort som gubben i affären sa, men kan ha varit att Tim tappa hela burken mat i så den har förätit sig. Vilket är trist, 300 kr till döden känns väl inte helt okej.


Vila i frid stören tråkmåns!


Vad ska ni göra idag?

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards