Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Emma - 20 augusti 2010 19:27

Har precis käkat mat, mumsigt.

Riktigt riktigt gott var det.

Nu ska jag vila magen och sen in och handla godis

eller något som jag är sugen på.

Men för tillfället är jag inte sugen på något, haha.


Ikväll har jag lust att vara ute i trädgården för det är så härligt väder!

Men får se om jag pallar mig ut, :)


Vad ska ni göra ikväll?

Av Emma - 20 augusti 2010 17:02

Idag har tyvärr inte hänt så mycket.

Har varit i stan,

hört världens underbaraste nyhet,

Tobias och Jessica har varit här,

Fredrik kommer snart,

och nu ska jag göra mat tror jag.


Idag blir det tacos och jag ska göra tacotallrik,

riktigt mumsigt  :)


Annars idag händer väl inte allt för mycket.

Kolla tv och ta det lugnt, tror jag ska in och handla något gott med :)

Idag har jag faktiskt inte rört på mig men mina ben behövs vilas.

Ska försöka komma ut imorgon istället :)


(här skulle vara bild men ingen bild vill komma upp.. :( )

Av Emma - 20 augusti 2010 14:54

Ett jävla tjat om dammen, jag vet.
Men nu är den riktigt riktigt fin.
Imorgon är det bara blommorna som ska flyttas så  det blir större
plats mellan dem och plantera lite höstblommor när vi hittar något nice:)
Jag är fruktansvärt nöjd över dammbygget!!

Om vädret är bättre så ska uteplatsen med fixas, lägga om plattorna tex.
Annars sker det till våren när vi ska sätta upp nya skärmväggar, dem förra klara inte vintern så bra så vi ska ha något helt nytt där till nästa år :)
När allt är klart kommer detta vara en underbar plats att sitta vid.


 

 

Av Emma - 20 augusti 2010 12:12

Världens underbaraste nyhet :D:D wohooo.

Fan vad glad jag är :D


Jag läängtar så :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards