Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Emma - 5 augusti 2010 22:45

Ja nu är jag sjukt trött men min mage kurrar som en hund skäller. Det ska bli skönt att få somna i sängen tidigt idag. Har inte somnat före klockan 1 nu denna veckan. Och det är inte likt mig.


Men tillbaka till min hunger, haha. Tim och jag värmer pizza i ugnen. Kan inte minnas när jag värmde en pizza i ugnen senast. Otroligt längesen men det ska bli så jäävla gott:)


Jag säger godnatt nu för jag lär antagligen slockna när jag fått mat i magen.

Puss och godnatt


 

Av Emma - 5 augusti 2010 17:28

Bild på vår nya medlem, Stören tråkmåns :)

hähä skitäcklig :D


 

Av Emma - 5 augusti 2010 17:17

Ja idag var jag iväg och köpte en Stör till pappa :)

Han fick den i tidig födelsedagspresent bara för att jag inte ville vänta med den och han ville själv köra och köpa en idag, haha :D


Det tråkiga var att den dök ner till botten direkt så jag hoppas på att få se den imorgon :) I Affären så simma den med huvudet på ovanför ytan, skit coolt men inte längre. För den är inte uppe :(


hähä. Nu ska jag vila innan träning, eller lägga på jord vid dammen. Får se vad jag orkar:) Vi hörs ikväll

Av Emma - 5 augusti 2010 14:25

Mamma och jag har hämtat sten, varit iväg för att fixa fiskmat med det var slut så pappa får rycka in och handla:)


Nu ska jag ut och fylla på jord och sen dammsuga farmors och min bil, hähä det blev inte gjort när jag skulle ta tag i mig själv. haha :D


Ikväll ska jag träna för det är sunkens sista träning, så jävla tragiskt.

Jag menar, hur ska sunkass och jag klara oss utan henne? :/

Usch, jag saknar dig redan sunken :( <3


Nej nu ska jag ut och dona, vi hörs ikväll :)

Av Emma - 5 augusti 2010 10:21

Igår åkte jag till Elin därför blev det inte mer inlägg:)

Jag var ute och jogga/sprnag med Elins syster och Elin cykla.

Kan ni tänka er? Jag rörde på mig frivilligt, hähä :)

Helt ärligt var det riktigt skönt, så ska nog göra det oftare, fast det är roligare med sällskap :) Men under tiden var Elin och jag jääävligt envisa om att vi skulle vända för annars kom åskan närmare med Emelie insisterade såklart. Efter många om och men jogga jag hela rundan ändå men var livrädd.


Och när vi joggat runt allt och var påväg tillbaka hade vi åskan över oss, det mullra och fy fan vad det blixtra och jag har nog aldrig varit med om så stora regndroppar när jag varit utomhus. Isch. Men som tur var var Elins mamma så snäll och hämta mig på vägen haha :D Elin fick cykla hem och Emelie fortsatte jogga, duktig som hon är :) Men jag fatta inte hur hon våga. :)


Nu är jag hemma och är irriterad på traktorer. Vad fan ska dem ute och göra?


Idag ska jag försöka träna, om jag inte är för trött. För som det är just nu kan jag inte se klart, så trött är jag!! Ska hämta sten, lägga sten och åka till tippen med mor samt handla fiskmat. Usch mycket grejer :)


Vad ska ni göra idag? :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards