Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Emma - 25 augusti 2010 20:58

HIF vann med 1-0 mot Trelleborg.

Malmö fick vara serieledare i 2 dagar men

den 15 september kör Malmö över HIF :D


Mår lite illa nu, har ätit för mycket godis, hahah.

Så ska lägga mig och fortsätta kolla på sex and the city :D


Hoppas ni haft en bra kväll.

Någon som vet hur det gick för U-laget!!? :)


Puss och godnatt

HIF

Av Emma - 25 augusti 2010 19:20

Just nu så spelar HIF mot TFF.

Halva av gänget som är här hejar på HIF och dem

andra vill att HIF ska förlora så att Malmö leder :)


Får se hur det går.

Nu ska jag kränga godis och kolla fotboll

Av Emma - 25 augusti 2010 16:49

Idag har jag tvättat, tömt diskmaskinen och lite smått och gott.

Sen har jag bara kollat på sex and the city, säsong 2.

Har snart kollat klart på alla avsnitt där och gud vad jag älskar dem :D


Helt underbara är dem :D:D

Av Emma - 25 augusti 2010 08:49

Igår så hämta jag bror tio i elva på kvällen i Eslöv, han hade varit på Malmö festivalen. Som utbyte mot att jag hämta honom s skulle han åka med pappa resten av veckan så jag slapp gå upp så tidigt, haha.


Men vem tror ni väcker mig kl 7 imorse och säger att jag är tvungen att köra honom till Eslöv?!?! Jo min bror, så nu var jag snäll i onödan, haha. Körkort är inte bra att ha vid vissa tillfällen alltså. :)


Som tröst körde jag och köpte yoghurt och bullar. Så har mumsat i mig det nu och har just kollat på sista avsnittet på säsong 1 av sex and the city, säsong två är snart hemma. Men under tiden ska jag kolla på I love you phillip morris. Vädret är svintrist och jag vill inte vara ute :(


Vad ska ni göra idag?!!?


 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards