Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Emma - 13 augusti 2010 20:13

Jag är så imponerad över din styrka.

Att du tar ett så stort steg på så kort tid gör mig oerhört glad.

Jag saknade dig på matchen, jag har saknat ditt underbara humör och jag har verkligen saknat att ha dig i laget. Även om det bara har gått 1 vecka sedan vi sågs senast. Jag tänker stötta dig till max precis som jag hoppas att alla andra tänker göra på söndag. <3

Av Emma - 13 augusti 2010 18:42

Jag var inte hemma till klockan 18:00 när mitt ljus skulle tändas för Niklas Rosén, men istället tände jag ett större ljus så det kan brinna längre.

Ikväll ska mina tankar finnas hos dig och din familj.

Det finns inga ord för hur hemskt och orättvist livet är.

Jag beklagar verkligen det som har hänt. <3


Idag gick det bra, blev inte ledsen som jag trodde. Men det var som farmor sa, detta var lite jobbigare för detta var det sista farvälet av farfar. Men som prästen läste, sålänge hans själ lever för oss, så länge är farfar levande för oss. Jag saknar dig otroligt mycket men livet måste gå vidare och du kommer alltid att finnas vid min sida. Jag tänker på dig varje dag och hoppas att du har det bra, en dag ses vi. Men den dagen hoppas jag dröjer länge till, även om jag gärna hade träffat dig en sista gång men mitt liv ska inte ta slut än, hoppas jag.

Jag älskar dig <3

Av Emma - 13 augusti 2010 12:05

Idag gick jag upp och fortsatte med dammbygget.

Är nästan klar nu :D Fattas en del sten.

För tillfället har vi en ca 530 små kullersten i vår damm och x antal stoora sten, hähä. Och jag behöver en del kullersten till :) Riktigt fin blir den och nu är vattenfallet fixat så att det inte rinner ut överallt, la lite cement på kanterna så det stannar på plattorna och vilken fart där blev, cooolt :D


Pappa och jag borde starta företag ihop men inget han tycker.

Tror vi hade ägt ut dem flesta, haha :D


Nu ska jag äta frukost, äppelpaj mums :D

Ska hoppa in i duschen och sen hämta bror min i Hurva som kommer med bussen. Idag ska som sagt farfars urna grävas ner :(.


Jag beundrar verkligen dig <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards