Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Emma - 12 augusti 2010 21:18

Älskade vän, <3


Bilden blev först uppladda nu, såhär ser det ut just nu :)

Och ja, det är bara på halva dammen men det är här det hänt mest :)


 

Finfint :)

Av Emma - 12 augusti 2010 20:27

Fick ett svar och det gjorde mig otroligt glad.

Då vet jag att du vet att det är till dig jag skriver!

Saknar dig<3


Dammbygget är igång igen, wohoo :D

Det har blivit jättefint det jag/vi gjort idag:)


Sitter i uterummet och fikar med äpplepaj, mums.

Ska på med regnjackan och ut och lägga mer kullersten om jag orkar, vilket jag inte tror jag gör för mamma och pappa tittade på mig som om jag vore dum i huvdet haha :)


Imorgon blir en jobbig dag, farfars urna ska grävas ner och jag ska hälsa på morfar och tända ett ljus. Jag tänker varje dag på er<3


(här skulle vara bild men funkar inte, får se om jag kan lägga in sen eller imorgon)

Av Emma - 12 augusti 2010 10:45

Ja, ännu en natt jag sovit heeela natten.

Riktigt skönt, två nätter i rad nu, vet inte när det hände sist:)


Tim, min systersom kom och väckte mig halv elva och sa att jag fick gå upp för nu ville han till fritids. Så tänkte skriva lite snabbt och och sen gå och lämna honom, eller köra. Får se:)


Idag ska jag fortsätta vid dammen innan jag läser i boken, blev alldeles för lite gjort igår, illa.


Vi hörs:)


Jag kämpade för dig igår, men det räckte tyvärr inte!

Jag blev glad av att se dig där <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards