Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Emma - 16 augusti 2010 22:09

Så nu är allt gräs klippt, duktiga jag.

Tog bara 4 timmar, hahaha.

Mycket gräs att klippa när man väl är igång.


Imorgon ska jag på möte i Eslöv.

Kl 10:00 ska jag vara på Salius.

Tror vi ska snacka om min utbildning och om vad jag skulle

vilja arbeta med inom kommunen :)


Nu ska jag kränga något, är riktigt hungrig så vi hörs imorgon.


Puss och godnatt

Av Emma - 16 augusti 2010 18:14

Har som klippt gräs nu i någon timme, cirka 2 timmar, iosch!!

Nu blir det lite mat i magen sen på med kläder över hela kroppen och dra igång trimmern. yes yes! Varmt och jävligt men det blir riktigt nice när allt är klippt och dammen är så fin nu. Fast längtar tills nästa år när man kan köpa vattenhyacinter så att det blommar fint i vattnet samt att alla andra växter växt till sig lite bättre :) :D


Fyfan vad svettig jag är, linnet är inte lite blött :)


Vad har ni för er ikväll då?

Av Emma - 16 augusti 2010 12:10

Var som sagt på möte idag på arbetsförmedlingen.

Röriga människor = rörigt möte!!

Men jag hoppas få komma igång och jobba snart.

Märks att jag valt fel utbildning!


Vad ska ni göra idag?

Av Emma - 16 augusti 2010 09:00

Som jag sa, en del var på min sida och andra inte.

Jag tror inte att dem förstår hur irriterat det är när något har hänt i varje match i snart 4 år i Hardeberga. Det är alltid någon som inte lyssnar och gör som den själv vill och sen blir vi straffade. Många mål har vi släppt in på det och många räddningar har jag fått göra. Trist.


Men som det ser ut nu har jag ingen lust mer.

Kommer jag och tränar i veckan så är det verkligen inte för min skull,

det är för att vissa personer är underbara som man inte vill ska tappa hoppet!!

Och ni vet antagligen vem ni är :)


Sunken, jag saknar dig här hemma!!!


Nu ska jag äta gröt sen brumma till eslöv, hajs

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards