Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Emma - 11 augusti 2010 22:11

Jag har två saker att säg,

Det första :


Jag beundrar verkligen din styrka.

Livet är som sagt, inte ett dugg rättvist!

<3


Och för det andra.

Jag är trött på fotboll.

Jag räcker aldrig till och gör mig själv aldrig nöjd.

Det är inte roligt då.

Av Emma - 11 augusti 2010 15:40

Haha tror ni att jag gick ut kl 12? uhm nä, snarare tjugo i 2 haha, hur jävla kass är inte jag?


Jag har fått lagt lite sten iaf, sitter och fikar med mamma nu, får snart köra till matchen, typ runt 5 tiden. Det är trist att ha en bra bit till borta matcherna mitt i veckorna, är himla glad att skolan är över så man slipper stressa gärnet, men jag hade gärna haft ett jobb. Någon som vet något jobb? hähä.


Men antagligen hörs vi efter matchen, tvivlar på innan^^,

Av Emma - 11 augusti 2010 11:14

Jaa min trötthet är borta, första dagen jag inte är svintrött på läänge. Kan det bero på att jag har lyckats sova heeeeeela natten utan att vakna? Ja jag tror det faktiskt, sen ringer en annan och väcker en. Så vaknade jag upp så var denna dagen förstörd. hahahaha nej jag bara skoja^^,


Idag har jag ASMYCKET att göra. Dammen ska jag försöka bli klar med tills mamma kommer 14:30 :o hur ska jag hinna lägga plattor? lägga i kullersten och småsten runt dammen? hinna ta upp andra sten och lägga om dem? Uhm ja antingen får jag sluta skriva och gå ut direkt, eller så ligger jag kvar, läser min bok och äter något och sen går ut vid tolv? - Ja det lät mycket bättre hahaha :D Kl 12 får det bli :D


Ikväll är det även match mot Sjöbo. Sist vi mötte dem så gjorde jag en utan mina bättre matcher, tror det var den matchen jag skrev här i bloggen att jag kunde titta mig i spegeln och säga att jag gjort mitt bästa, får nog kolla tillbaka så jag inte skriver  fel haha :D Sjöbos tränare berömde mig även i tidningen, något med '' och deras målvakt var väldigt bra'' hähä^^, fast vi förlora med 0-5 ? meen det får vi ändra på idag, ny uppställning , eller vad det heter med så får se.


Dem på träningen igår fick sig ett gott skratt. Vi hade tydligen spelat med trebacks linje under matchen i fredags? Då är min frågan, när f*n gjorde vi det? När dem snacka om att Elle gick upp i anfallet och vi hade trebackslinje och jag bara, vadå hade vi trebackslinje i fredags? dem bara, öh ja, i slutet? Och då undrar jag, vad fan gör jag på en fotbollsplan? jag är målvakt och borde ha mest koll, och framfört allt vem som spelar i backlinjen. Men det är bevisat nu, att jag inte har det! hahahha :D Men jag är cool för det hahaha :D



Vet någon om det regnar ute? Jag vågar inte titta. Men det är en bra anledning till att slippa gå ut , mohahahha :D


Tänker på er än, idag ska vi kämpa och vinna för dig gumman <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards