Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Emma - 15 augusti 2010 20:22

Vinst men inte mer än så.


Helt ärligt så spelar jag fotboll för Hardebergas skull, inte min!

Idag blev det en jäävla konflikt för att jag sa vad jag tyckte när laget gjorde samma misstag två gånger i rad, mål på det ena och det andra fick hon inte till en träff så den tog jag. Varför, varför vill ni att jag ska snacka när ni ändå blir sura när jag frågar om ni inte fattar? Jag tänker absolut inte stå mer om ni bara kan ta in positiva saker. Är något fel, då ska ni ta in det jag säger till er och inte skrika tillbaka att jag är negativ. Men fattar ni inte att det inte funkar att skita i spelaren? Jag menar, ni säger att jag är duktig och ni behöver mig men visar ni det genom att inte lyssna? Bra till Emma H som visar direkt att hon hört det jag sagt och gör något åt det direkt. Även bra till Elle som försökte fast istället fick en straff mot sig och den släppte jag såklart in.


Tycker ni det är lönt att jag är på planen när ni ändå klagar såfort jag ger kritik till er? För det tycker inte jag. Hardeberga behöver kanske en målvakt som inte bryr sig om sitt lag och säger bara positiva saker när ni inte gör ett dugg rätt? Är det de ni vill ha? För då är jag helt fel person!!


Jag var taggad till match för att jag så gärna ville träffa Helen och krama om henne. När jag gjort det så släppte den underbara känslan som jag kände för längesen. Jag kämpa för henne för att hon skulle få en bra match att komma tillbaka till. Helen är riktigt stark som redan är tillbaka och visade att hon kämpade för oss även fast hon går igenom något fruktansvärt. Hon är duktig och vi behöver henne, det visade hon idag. Jag hoppas hon fortsätter.


Nej nu kommer det bli mycket gnäll över detta antagligen, men så får det va.

Jag ska ta mig en rejäl funderare

Av Emma - 15 augusti 2010 12:47

Åhhhhh jag längtar så!!

Haha något har hänt med mig?

Varför vill jag helt plötsligt spela så gärna?

Det var längesen jag kände såhär.

Jag tror att det är för att jag vet att du kommer vara där

och jag vill så gärna att alla ska kämpa och att vi förtjänar en vinst!!


Snart ska jag baka äppelpaj som vi ska kränga efter min match ikväll, nice :D

Av Emma - 15 augusti 2010 10:38

Jag vaknar upp  pigg och glad och redo för fight.

Idag ska minsan inte skurup få det lätt, hähä.

Om jag ska behöva halta därifrån vilket jag fick förra matchen så får jag väl göra det idag igen. åh vad jag längtar!!!


Ska ut och kränga fulle nu, är ashungrig.


Vi hörs laateeer :)


Det kommer gå bra idag, vi finns där för dig <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards