Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Emma - 17 augusti 2010 22:31

Är riktigt jävla sliten.

Somna en stund innan träningen idag.

Och när alarmet ringde halv 7 så stängde jag av det och vakna tjugo i 7.

Opackad väska och inte ett dugg ombytad. Så hann precis till träningen.


Vad gör folk på vägarna som håller hastigheten?

KÖR FORTARE FÖR FAN!!!!


hähä annars hade jag hunnit ta på mig det sista i lugn och ro.

Men icke.


Träningen var jobbig och helt okej:)

Saknar målvaktsträningen bara men förhoppningsvis

ska Rickard lyckas lösa det, jag håller tummarna :)


Nu ska jag äta vaniljsås med äppelpaj (ja jag har mer sås än paj)

mumma men eftersom vissa klagar att jag lägger in bilder när jag kränger så tänker jag inte göra det nu, (pik mot Wea, haha)


Jag säger puss och godnatt nu !

Av Emma - 17 augusti 2010 17:01

Står och kokar upp köttsoppa, riktigt mumsigt,

Minns inte när jag åt det senast :)


Ikväll blir det antagligen träning.

My tyckte inte jag skulle vika ner mig för skitväder så jag får väl visa att jag är en kvinna, haha:) Men då hoppas jag vi inte blir typ 10 st bara för att vädret är kasst!


Nu ska jag käka, vi hörs ikväll

Av Emma - 17 augusti 2010 13:17

Det är så uuuuunderbart gott

Pringels - sour cream and onion :D

 


Av Emma - 17 augusti 2010 12:52

Kom hem nu igen, bror har varit och klippt sig.

Ska in igen klockan fyra och lämna honom till tandläkaren.

Märks att miljön inte går först idag, haha.

Har varit i stan två gånger redan.


Winerbröd, mums

 

Donuts har jag också krängt men ingen bild, hähä

Av Emma - 17 augusti 2010 11:00

Haha du är för söt My :)

Det var ju snällt att jag får skrika hur mycket jag vill på dig.

Skönt att inte någon tar illa upp iaf :D hähä.

Men när du är så snäll så får jag väl ställa upp och skrika på dig, haha.

Vi ses där :)


Mötet gick bra, hon hade medlidande om plantskolan i skarhult.

Hon såg ledsen ut när hon såg att mina drömmar krossats.

Hon tyckte som alla andra hundra människor att vi skulle fått starta om där.

Men icke, slottet är elaka.

Av Emma - 17 augusti 2010 09:18

Somnade med huvudvärk och vaknar upp med huvudvärk.

Vad har jag gjort för att förjäna detta?


Idag är min undran, ska jag träna eller inte?

Åker jag dit är det inte för min skull ändå och

blir jag hemma får jag en del gjort.

Men samtidigt blir det sura miner om jag blir hemma.

Uhm, får fundera väl.


Nu ska jag åka till Eslöv på möte.

Hörs efter

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards