Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Emma - 2 augusti 2010 23:41

Idag var det som sagt träningsmatch och härligt väder :)

Vi mötte Harlösa, undra varför det alltid är dem vi möter i träningsmatcher?

Dem hade iaf Harlösas herrmålvakt i sitt mål. Ingen aning om varför dem inte hade deras riktiga målvakt :)


Men iaf, matchen var helt okej faktiskt, och sista halvleken var rolig att spela. Jag kan ju säga att det var en jävla tur att dem hade herrmålvaken annars hade dem säkerligen förlorat. För dem räddningarna han gjorde var inte till att leka med :) Jag gick därifrån med en vinst, för det kändes exat som att vi vann även om det inte blev något mål :)


Bra jobbat allihop :D


Nu ska jag starta en film och försöka sova :)

Puss och godnatt

Av Emma - 2 augusti 2010 16:38

hahaha jag lovar My, jag ska inte somna under matchen ;)


Har varit och rensat ogräs idag, riktigt härligt väder.

Kom hem precis hem och maten står på bordet, underbar.

Min maagen är riktigt hungrig :D


Köpte en rolig tröja i helsingborg förresten,


HELLRE

FET OCH MÄTT

ÄN SMAL

OCH

HUNGRIG


Eftersom detta skitet inte vill, varför går det aldrig att ladda upp bilder?

BLIR SÅ JÄVLA LESS!!!


Nu blir det träningsmatch, hej hopp gummisnopp

Av Emma - 2 augusti 2010 10:36

Fy fan vad trött jag är, kolla på L word till klockan var halv 3. Blöh.

Har vänta på mina dygn lite tror jag. Men det löser vi igen :)


Ikväll är det träningsmatch och då lär jag garanterat somna tidigt ikväll, eller tidigt och tidigt. När jag kommer hem där ifrån :)


Nu ska jag äta och sen ska jag köra iväg så lär inte bli mycket bloggande idag.


Vad ska ni göra?

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards