Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

ÄNTLIGEN KLAR!!!! :D

Av Emma - 21 augusti 2010 21:17

Det är tråkigt det här med stören tråkmåns.

Jag menar, första gången jag såg han/hon så släppte jag i den,

och andre gången jag såg den så låg den upp och ner och flöt rundor.

Snacka om dålig affär, 300 spänn!! isch men nog om det.


Men iaf, idag har jag kämpat vid dammen för att få allt klart tills imorgon.

Imorgon ska vi fira pappa efter min match, trevligt.

Han fyller år på måndag och hans födelsedagspresent dog igår.

Vad trist!!


Men tillbaka för andra gången, det jag ville berätta var att jag har flyttat runt blommor och stora sten vid rabatten som ligger vid dammen. Sen har jag självklart planterat dem och sen grävt ner stenen så dem ligger bra. Det bästa är ju om man inte bryter foten när man trampar på dem, hähä. Sen har jag klippt gräset med mammas hjälp, hon fick klippa uppe vid huset medans jag lämna bror till tåget i Eslöv. Sen fick jag hem och klippa igen :) Sen har jag grävt bort gräs vid ett träd som jag sen ska sätta sten och lägga i krossad vit sten som jag gjort vid andra grejer innan. Har hunnit ta bort skit vid plattorna på uteplatsen som sedan ska läggas om.


Massor har jag hunnit med och jag är nöjd över dagen.

Min pojkvän lämna mig med för han hade grejer han behövde fixa.


Imorgon är det match mot Team Sandby i sandby kl 11:00.

Jag hoppas ni är vakna så ni kan komma och kolla, hähä.

Själv ska jag samlas 09:45 så det får bli tidigt i säng.

Laddar upp med godis, chips och fanta.

Riktigt mumsigt.


Ni får ha en bra lördagskväll.

Puss


(självklart skulle jag lägga in bilder på hur dammen såg ut från början och hur den ser ut nu, men bloggjävelmögskitet vill inte, gaaah!!!)

 
 
tilda

tilda

23 augusti 2010 09:28

hahaha förlåt att jag skrattar men det lät så kul xD du och den där stören alltså: "han fyller år imorgon och hans födelsedagspresent dog igår. trist."
riktigt gött med 7-0-segern i söndags!!! ses imorgon :D

http://tildaclaeson.blogg.se

Emma

23 augusti 2010 11:11

Haha ja lite komiskt är det, han fick juen tidig födelsedagspresent. Haha :)

Yes det gör vi :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards