Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Emma - 24 augusti 2010 21:12

Haha idag var en underbar träning.

Men tråkigt nog var vi bara 10 st.


Vi börja med att jogga tre varv och sen doppboll.

jag fick äran att dela upp två jämna lag så i mitt lag blev det:

Jag, Pilan, Olle, Emma H och Sofie I

I det andra laget blev det:

Hille, Louise, Tilda, Stina och Jessan.


Jämna lag tyckte jag och det var ingen som misstyckte :)

Sen hade vi stafett och där vann det andra laget som även vann doppbollen.


Sedan var det fotbollstennis med samma lag och fy fan var roligt det var.

Olle var aggressiv som aldrig förr, vilken tur att det inte var match haha :D

Såfort hon fick bollen så skicka hon den åt helvete och var frustrerad medans vi andra bara stod och garva, haha. Det låter inte ett jävla dugg kul men fy faan vad roligt det var. Olle gjorde nog minst tio skott åt skogen med benskyddet. Så fort bollen kom tog hon i för kung och fosterland med benskyddet och skicka den 50 meter åt sidan, sen säger hon men fan. Och gör likadant igen, HAHAHA.

Min fråga till Olle var om hon var arg på någon men hennes svar var, jag har börjat jobba!

HAHAHAHAHA

Vi vann en gång av 4 gånger tror jag.


Sen var det dags för lite skottövningar och driva med boll och sånt trevligt.

Sen skulle dem skjuta på volly och När det är Pilans tur och hon springer fram så skriker Rickard, kom igen Pille!!!

Och jag bara stannar upp och tänker, vad fan sa han!??!

Sen börjar alla garva och ingen kan koncentrera sig, framförallt inte jag.

HAHAHAHA det var så jävla klockrent.

Sen när det var Pilans tur igen så tar hon sats och precis innan hon ska skjuta så skriker Sofie I, KOM IGEN PILLE!!!!

Och det ser ut som pilan ska panga sig själv i huvudet med den farten hon har och missar bollen. Hahhahahahaha!!!!!


Helt underbart roligt var allt men ingen lär fatta det roliga mer än dem som var med idag! Hahahahhahahaha :)


Tack för en av dem roligaste träningarna på väldigt väldigt länge :)

Av Emma - 24 augusti 2010 12:13

hähä sunken tycker att bilbingo är bonnigt, men det tycker inte jag.

Det är fett och så himla bra att ordna något för alla människor i olika åldrar.


Hardeberga borde starta bilbingo eller så man kan välja att sitta inne med. Det är så dem har i Linderöd och snacka om att dem tjänar pengar på det :D:D Så alla i klubben får vara delaktiga på måndagarna :) En fin tanke för människor som vill komma ut och få en chans att vinna lite stålar. Det är annat än bingo på tv :)


Men varken mamma eller jag vann men mormor hade tur och vann en slant på sist spelet på fribrickor som man fått gratis under sommaren, bra mormor.

Men jag som aldrig har vunnit hade gärna vunnit igår, gärna dem där 22 tusen :D


Idag städar jag min garderob, för någon dagsen när jag leta efter en tröja så drog jag ut allt på golvet och sen tryckte in allt igen, hähä. Men det visade sig att min tröja var i tvätten, illa illa.


Ikväll ska jag träna hade jag tänkt, om jag inte har hunnit blåsa iväg innan dess för fy satan vad det stormar i Eslöv :O


Har fått dille på att ladda hem massa bra grejer, sex and the city säsongern, två och en halv men, Men bara säsong ett änsålänge på båda :) massa coola filmer och sånt med:D


Yeah, vad ska ni göra idag!? :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards