Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Emma - 14 augusti 2010 21:49

Är så himla sugen på pringels och choklad.

Dumma bror som glömde plånboken hemma.

Jag som satte över pengar och allt, typiskt :(

Ska jag orka köra själv? njää..

Av Emma - 14 augusti 2010 20:12

Det ända jag har gått och tänkt på idag är matchen imorgon.

Jag är så jävla taggad.

Vet inte när jag var det sist.

Det var längesen jag kände såhär.

Åh, måste vi bara vinna.


Idag laga vi ubergod mat, riktigt gott.

Potatisgratäng och fläskfilé. mumsigt.


Nu ikväll blir det kanske lite film, får se.

Är riktigt mätt så orkar inte röra mig för tillfället, hähä


Saknar dig, hoppas att det kommer gå bra imorgon för dig, för oss!

Av Emma - 14 augusti 2010 15:38

Självklart My, vi ska spela och kämpa som aldrig förr.

Vinner vi inte imorgon så vet jag inte vad jag gör.

Vi förtjänar att vinna.

Vi ska köra över Skurup och gå där ifrån med 3 poäng.

Jag vill se alla slita röven av sig och kämpa ända till det sista.

Vi ska ge allt vi har,vi ska kötta och få dem till att äta gräs.

Vi ska ge gärnet.

Jag tänker göra allt det här och jag hoppas att ni andra gör det med.

Annars jävlar i det. hähähähähä!!



Av Emma - 14 augusti 2010 13:11

Hur kan mitt vänstra öga vara så himla trött när mitt högre är precis som vanligt? Hur fan går det ihop. Jag kan ju inte gå runder och blunda med det ena och titta med det andra, det säger ju sig själv, eller hur? Tänk om det börjar bli så att jag bara sover med ett öga och det andra ögat är öppet? Då kommer jag veta precis vad som händer dygnet runt, coolt. Då kan jag även sova och vila på träningar, hähähä.


Varför resonerar jag såhär egentligen?

Där är nog något allvarligt fel.

Mamma? Tappa ni mig när jag var liten?

hähähä.


Kom precis hem iallafall, har varit i köttaffären i Eslöv och handlat fläskfile.

Bror och hand tös kommer och ska kränga middag med oss ikväll, mums :)


Vad händer för er idag?


Imorgon ser jag framemot att spela,

tror det är bara för att jag vet att du kommer vara där <3

Av Emma - 14 augusti 2010 11:31

Idag är det inte lika härligt väder som det var igår.

Men jag ska väl inte göra något speciellt.

Fredrik är här, så vet inte vad vi ska göra.


Olle gifter sig idag :D

Jag önskar er lycka till och hoppas

ni får en underbar framtid ihop :)


Imorgon är det match mot Skurup.

Imorgon ska jag verkligen vara i tid, haha.

Förra gången fick Anna hoppa in i mål, stackarn.

Skurup avlossade tre skott som gick under ribban den första kvarten.

Inte ett dugg snällt.

Så när jag hoppa in så stod det 3-0 till dem. Men vi lyckades jobba upp oss till 4-2 i andra halvlek. Så min tanke är ju att vi ska vinna över dem eftersom när jag stod så blev det 2-1 till oss och jag gjorde en riktigt bra match. Så jag hoppas verkligen att vi vinner.


Jag är glad över att du är tillbaka så snart. Det måste vara jobbigt men vi finns där för dig. imorgon ska vi kämpa tillsammans :) <3

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards