Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Emma - 27 augusti 2010 21:27

Kom hem för en stundsen från mormor, har varit och klippt med trimmern hos henne medans pappa spika upp lite bräder och måla :)

Trevligt trevligt, god fika med :)


Satt och kolla på NiklasRosénsminnesfond

Sedan klicka jag mig in på crossänglar.

Man kan beställa en ängel för 100 kr till minne av Niklas.

Och självklart gjorde jag det, det är det minsta jag kan göra för hans familj.

Skulle ni också vilja beställa eller kolla på änglarna så är sidan: (klicka på länken)

Crossängel


 

Min ängel som jag beställde :)


Nu blir det sex and the city :)

Av Emma - 27 augusti 2010 17:15

Drog som sagt in till stan och mötte upp mamma, hon köpte två tröjer till sig, en tröja till tim och jag fick även en tröja av henne :) tacktack.


Sen efter drog jag och köpte pizza till mig och kycklingrulle till mamma, sen blev det mc där jag beställde happymeal till Tim :) Redigt gott :D


Nu kollar jag på sveriges värsta bilförare och vilka korkade människor det finns, haha :D

Av Emma - 27 augusti 2010 13:46

Nu ska jag köra in till Eslöv och möta mor.

Hon ville ''gå en runda'' och kolla, haha.

Alla vet att kolla inte funkar för mamma,  :D

Slår vad om att hon lär köpa något, iaf till tim, hähä :)


Men det får ju hon göra om hon vill, :)

Själv står cola överst på min lista, namnam.


Vi hörs later :)

Av Emma - 27 augusti 2010 10:55

Idag är en tung dag för rätt många människor, en dag som man inte vill uppleva. Jag tänker på er och mina tankar kommer finnas hos er hela tiden!

Elin, Du är långt långt borta, men jag hoppas att människorna som finns vid din sida hjälper dig igenom dagen <3


Annars idag så ska jag möta mamma i stan när hon slutat, hon har väl tröttnat på att jag bara kollar på sex and the city, haha :D Som Camilla sa igår på träningen, ''vad har du gjort idag?! Kollat på sex and the city eller?!?'' Hahah är det så uppenbart att det är det ända jag gör så fort jag inte har något att göra?! haha!! Hur ska jag överleva lördagskvällen UTAN sex and the city?! För jag är ju hos Knubbis med underbara människor :) Men det kommer går hur bra som helst, har ju inte träffat dem sedan studenten!!!!


Annars idag, (för andra gången) så ska jag kasta mig in i duschen och såklart kolla några avsnitt på sex and the city, hänga upp tvätten samt krääänga :D:D


Have a nice day 


 

Ser lagom pigg ut, hähä

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards