Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Emma - 9 augusti 2010 23:17

Ikväll har Fredrik och jag klistat på vipersträck på min coola bil som blev ännu mer cool nu, haha :D


Lite bilder :)

   Före :)


  Älskling håller på att klistra fast den första :)


   På med det andra


  Klar :D


Skitsnygg nu är rallybil, hähä.

Riktigt nöjd.

En dag ska taket och bakluckan med få vipersträck :D


Efter det så måla vi i hallen, riktigt nice blev det.

Sitter för tillfället och mumsar på min äppelpaj :)


Vad har ni gjort ikväll?

Av Emma - 9 augusti 2010 18:00

Har varit och rensat ogräs idag.

Vädret höll sig som tur var :)


Har varit och handlat maaud och ska göra paj senare :D

Är duktigt hungrig nu så ska nog börja med maten nu, älskling får tycka vad han vill för jag är minsann hungrig :D Blir potatis, kyckling, sås och grönsaker och äppelpaj till efterrätt :D


Vi ska måla sen efter maten med.


Imorgon ska jag åka hem, träning och ska hinna rensa ogräs med.


Men ni får ha en fortsatt trevlig måndag :)

Av Emma - 9 augusti 2010 11:25

Ja förlåt för att jag inte blogga igår men är ute på landet hos min kära pojkvän och då har jag inte tid, hähä.

Igår så fick Fredrik för sig att vi skulle måla om hallen så det gjorde vi, men ska köpa en ny färg idag för den förra täckte så dåligt. Så idag ska det målas om igen :)


Igår var vi även på loppis, eller ja. Loppis och loppis. Det finns en grön lada här ute som kallas Gröna ladan och där har han både billiga och sjuka priser på grejer.


Hittade 4 böcker som jag fick gratis(?!). Han tog det jämt med det Fredrik köpte. Böckerna jag köpte (fick) var:

Steig Larsson - Luftslottet som sprängdes

Nicci French -  Du tillhör mig

Sthepen KING - Pestens tid

Abby Lee - Sex som jag vill ha det.


Den sista boken påbörjade jag igår, sjukt rolig och bra. Det är en tjej som är 32 år gammal som skrev dagbok om sitt sexliv. Alltså en riktig berättelse om hennes sexliv. Riktigt bra, hähä. ELIN LÄS!!!


Men nu ska jag åka och rensa ogräs, det behövs. Men håller vädret tro? Ingen aning, annars får jag väl bara åka hem igen.


Vi hörs ikväll, det lovar jag :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards