Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emma - 6 augusti 2010 21:17

Förlåt sunken..

Jag orkar inte mer!!

Av Emma - 6 augusti 2010 17:14

Nu ska jag strax köra till matchen.

Idag börjar serien igen och jag hoppas på vinst.

Är riktigt jävla taggad och hoppas på att alla vill ge Sunken en sista vinst i Hardeberga. Och jag ska göra allt för att hålla nollan för henne, det är det minsta jag kan göra för allt hon kämpat och slitit för i Hardeberga. :D


Jag kommer sakna dig men jag hoppas vi ses i Jul när du kommer hem :)


För er som inte vet lämnar sunken oss för att åka till USA och plugga.

VILKET ÄR SÅ JÄVLA GRYMT men hon lämnar ett stort hål efter sig i Hardeberga, iaf i backlinjen enligt mig :)


NU HJÄLPS VI ÅT TJEJER!!!!

Av Emma - 6 augusti 2010 10:24

Ja jag minns det uttrycket så himla väl.

Älskade Håkan varenda fredag :) <3


Idag är jag lite småtrött och väldigt mör i min kropp.

Och idag vill jag göra massor av saker men min tid räcker inte till allt.

Jag vill åka med Elin till Nova Lund, Jag vill fylla på jord vid dammen och Jag vill lägga sten vid dammen. Sen var det något till som jag inte minns nu, haha :D


Jag ska städa farmors och min bil och Jag ska spela match ikväll.


Hur fan ska jag få ihop allt? :(

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards