Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Emma - 1 augusti 2010 22:26

Nu ska jag fortsätta kolla på The L word.

Har precis pratat med min prins och nu känns det inte lika tomt längre.

Men det är väldigt tomt i min säng. Elin den snygga har ju sovit bredvid mig i 3 nätter nu och nu är hon inte här :(


Saknar dig redan sötnos, hoppas vi ses snart igen <3


Puss och Godnatt till er andra :) :*

Av Emma - 1 augusti 2010 20:10

Jag vet inte vad jag ska säg?

Har inget att säg.


Jag känner mig bara så himla tom.

Jag behöver dig.

Men du verkar inte förstå, bryr du dig ens?

Det är väl den stora frågan.

Av Emma - 1 augusti 2010 15:29

För någon dagsen så köpte jag första säsongen av The L word. Den är såå jäävla bra. Såg några avsnitt på tv för något årsen precis när den kom ut. Vet någon hur många säsonger det finns? :)


Såhär står det på baksidan:

L word är en vågad och banbrytande TV-serie om livet och kärleken i en kvinnlig vänkrets i Los Angeles. Den sexiga rollbesättningen består av Jennifer Beals (Flashdance), Mia Kirschner (Exocita) och Pam Grier (Jackie Brown). Dessutom gör stjärnorna som Rosanna Arquette (Pulp fiction) och Lolita Davidovich (Blaze) gästinhopp. L Word är ett provocerande drama och den i särklass bästa TV-serien om kvinnlig vänskap sedan sex and the city.


Handlingen kretsar kring Jenny (Mia Kirshner), en uppåtsträvande författare som flyttar till Los Angeles för att bo med sin pojkvän. När hon blir vän med en grupp fängslande, fulländade och attraktiva lesbiska kvinnor - bland dem en museiintendent, en kaféägare, en journalist, en frisör och ett tennisproffs - finner hon sig exponerad för en helt ny värld. Och, som det visar sig, är hon mer än bara nyfiken...


Serien är sjukt bra, köp den säger jag bara :D:D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards