Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Emma - 3 augusti 2010 23:04

Håller på att rensa datorn, vilket behövs.

Har massa skolarbeten och skit på den.

Men det sa bort, ingen mer skola för mig.

UNDERBART!!


Såg på Paows blogg att hon hade ätit tacobar så jag sa till pappa att jag fixar maten imorgon, hähä. Ska fixa hemmagjort tacobuffe eller något. Samma grejer som tacos bara att jag ska ha tallriken full med natchos istället för att ha allt i ett bröd :) MUMS.


Nu ska jag fortsätta ''städa'' datorn, hähä.


Puss och Godnatt

Av Emma - 3 augusti 2010 19:55

Nej nu får jag nog resa mig upp från soffan och gå ut och städa min bil och farmors bil. Farmor är i Norge denna veckan så undra hon om jag kunde dammsuga hennes bil och självklart kan jag göra det. hähä.


Tim spelar dator eller wii, vet inte vilket för han skriker lika mycket till båda grejerna haha :D Så jag ska nog röra på mig men vi hörs kanske ikväll igen:)


( Jag vill väldigt gärna lägga in bilder men skiten funkar inte, vet inte varför heller? )

Av Emma - 3 augusti 2010 17:14

Jag skojar inte, från att jag vakna så har jag varit så jäkla trött.

Jag höll på att somna i gungan på lekplatsen med Tim.

Och nu efter maten la jag mig o soffan, fy fan alltså.


Jag ska passa Tim nu ikväll så blir ingen träning för mig.

Behöver dessutom vila eller sova. Men ska försöka vara vaken någon timme till så kanske jag är piggare imorgon och kommer upp tidigare.

Ha så roligt på träningen idag tjejer, tyvärr får ni nöja er med en målvakt!


Nej nu ska jag starta tvn och kolla tv lite sen ska jag se om jag orkar göra något. Tim kanske vill dammsuga min bil, hähä :D

Annars får jag göra det själv :)


Ha en trevlig kväll :)

Av Emma - 3 augusti 2010 13:03

Hähä lyckades övertala Tim att ändå följa med.

Jag är grym och är duktig på att muta med massa saker.

Idag blev han mutad med leksak och glass haha :D

Är det tråkigt att vara själv? Japp!!


Hahaha jag skrev ju tidigare att jag skulle äta Billyspizza så när den var klar var pappret så himla varmt att jag la det i vasken sålänge. Haha så säger mor:

- Emma, det som ligger i vasken går inte att spola ut

- vadå undrar jag?

- Ja, pappret som du lagt i vasken går inte att spola ut.


HAHAHAHAH :D:D


Av Emma - 3 augusti 2010 12:07

Jag fattar inte, jag har sovit 11 timmar och ändå är jag lika trött.?

Klockan är kvart över tolv och jag gäspar och kan knappt se. blöh?

Börjar man bli sjuk om man sover så mycket? För lite kraslig och hängig har jag känt mig i några dagar?


Äsch jag vet inte.


Jag skulle vara så snäll mot min systerson haha. Jag fråga om vi skulle åka in till trollsjön och mata ankorna och sen leka vid lekplatsen. Men vad fick jag för svar? - Jag orkar inte!!

Kul eller hur? not. Han som tjatar annars.


Nu ska jag äta frukost och gissa vad det är?

Billyspizza, mums :D

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards