Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 17 augusti 2012 18:02

Ben and jerrys, godis, kycklingpizza och cola - min fredagkväll.

Men lite sällskap hade ju inte skadat :)


Ha en bra fredag fina ni, puss







Av Emma - 17 augusti 2012 14:37

Lite gofika idag, två säsongare slutar idag så dom bjuder på tååårta :) otroligt gott är det, mumsmums.

Av Emma - 17 augusti 2012 09:11

Godmorgon godmorgooon!
Idag är det äntligen fredag, som jag ska sova i helgen haha. Det märks att kroppen inte är riktigt van vid att gå upp så himla tidigt. Men idag skippade jag löpningen, mina benhinnor gör förjävla ont. Tror det blir ett styrkepass ikväll istället :)

Av Emma - 16 augusti 2012 21:07

Träningen gick väl okej, tung i benen samt att höger lår inte kändes okej alls. Ska testa att löpa imorgonbitti ändå :)


Såg nu på friskis och svettis hemsida att det är många roliga pass som börjar snart, och det är jag glad över! Kommer bli ännu mer taggad om det är roliga pass, hela sommaren har det bara varit medel och ett baspass - sjuukt tråkigt. Det är roligare när man kan variera :D Som dans fuego kommer igång, box75, cirkelträning och intervallträning och annat kul, wuhoo :) Det dryga är att boxen är på torsdagar så får väl skippa fotboll ibland och vise versa. Vi får se helt enkelt men hösten kommer bestå av mycket träning iaf :)


Nu har jag duschat, ätit och bäddat ner mig, dags att sova.

Godnatt pusss

Av Emma - 16 augusti 2012 17:55

Har ingen lust för fotboll idag men får asa röven till träningen ändå.

Har grymt ont i benhinnorna samt höger ljumske men det får gå ändå. Som tur är har vi ingen match i helgen och det känns väldigt väldigt skönt! Matchen är på onsdag mot Veberöd, vi får väl se hur det går. Sist vann vi med 6-5, världens konstigaste resultat någonsin hehehhehe;) aja vi hörs.


Lägger upp en mysbild från i höstas, längtar tills vintern - all snö som måste plogas bort (hoppas bara jag får stanna och ploga) och mysa rundor i onepiece :) 

   

  

Av Emma - 16 augusti 2012 12:04

Halloj i luckan :)

löpningen gick bra imorse, ända är att jag har träningsvärk i benen och mage men det går väl över :)

sitter och mumsar i mig sallad. är stammis på ican i höör och blandar min egen sallad :) gottigt.

Av Emma - 15 augusti 2012 20:48

Ja det blev ju såklart att jag sket i allt, har legat i sängen hela kvällen. är nyduschad och kryptit ner igen, ska ligga här tills kl 05 imorgonbitti, sååå skönt :) Blir en löptur imorgonbitti igen sen får jag se om jag vill träna boll på kvällen.

Godnatt på er, pusss


Nyduschad, trött och sliten tjej ..  


Av Emma - 15 augusti 2012 18:33

Tur jag känner mig själv så väl, kom hem från jobb och sov en halvtimme. Vakna halv sex och passet börja kl sex. Stänger av alarmet om somnar om, vaknar 10 min innan passet börjar och tänker ''men ojdå, nu hinner jag inte'' haha asså orka, tur jag sprang imorse, det är det som är så bra med löprundan på morgonen. Skulle jag inte orka på kvällen så har jag iaf rört på mig liiite. Får se om jag styrketränar senare eller om jag bara beger mig ut på en promenad, eller så skiter jag i allt och bara soooover :)


vi får se vi får se, pusssis

Ovido - Quiz & Flashcards