Alla inlägg den 6 augusti 2012

MFF

Av Emma - 6 augusti 2012 21:13

wuuh, körde 45 min intensiv styrketräning, guuuttt!!


Nu ska jag sooova för att orka med en tidig löprunda imorgon:)

Efter jobb ska jag dra direkt till malmö och möta upp pappsen, ska kolla in MFF shopen och se om jag kan hitta en snygg MFF hoodtröja, behöver en sådan till höstens matcher samt så vill jag vara himmelsblå på söndag då vi åker till Borås och hejar på dom mot Elfsborg :)


Fotbollsträningen börjar imorgon med, får se om jag hinner annars blir det gymmet på kvällen och tagga lite extra till fortbollen på torsdag :)


Gooodnatt pussssis

Av Emma - 6 augusti 2012 18:04

Nää men haaallååååå :)


Idag är jag riktigt jävla trött men träningen ska inte bli inställd för det, blir strax gymmet :)

Imorse sprang jag 20 min ungefär, var såå seg så sprang inte hela rundan jag brukar utan korta ner den med ett par minuter :) Imorgon ska jag springa någon annan runda, Höör är verkligen så otroligt fint :)


Har suttit i ösregn på klipparen hela dagen haha, fyfan alltså.

Orange michelingubbe, då kan ni bara tänka er hur det såg ut ;)

Ovido - Quiz & Flashcards