Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Emma - 20 augusti 2012 19:47

Just nu är min säng min bästa vän, har nog aldrig älskat den så mycket som nu.

Är helt slut efter träningen, kötta magen efter att jag cyklat med. Har ätit och duschat och nu har jag bäddat ner mig. Det bästa är att klockan knappt är 8 och att jag bara kan ligga här och somna in när som helst, underbar känsla.


Klockan ringer 05 imorgon och då är det löpning som gäller.

Så nu blir det godnatt här på bloggen, pusssspuss

Av Emma - 20 augusti 2012 18:25

Åååååhhh!!! det är så jävla varmt på gymmet, svettas fan ihjäl. var svettig innan jag ens börja styrketräna, äckligt!!

har kört stenhårt på benen, biceps/triceps och axlar (har inte tålamod i denna värme att vänta på maskiner eller lediga bänkar). sitter på cyklen nu och plågar benen lite till, det ska kännas minsann :)

Min kära pappa lova att ha maten klar till kl 19 ungefär så får sitta här och trampa 20 min till ungefär :)

Av Emma - 20 augusti 2012 17:08

Idag är det två årsen min bror ringde hem och berättade att dom skulle få barn, kan ni fatta. Två hela år har gått sedan hela östra strö vakna till liv av mammas skrik (men mamma och jag visste det innerst inne, eftersom Jessica skrivit en del gånger att hon mådde illa och kräkt en hel del). Och från den dagen hoppades jag på att jag skulle få en prinsessa och det lyckades dom bra väldigt bra med:)


Nu har jag världens finaste tjej och hon har en otroligt stolt faster :)

Är lyckligast i världen varje gång jag får träffa henne, min stora tjej :)


2-3 dagar gammal


1 år 3 månader och 2 dagar.

   

Av Emma - 20 augusti 2012 16:52

Av Emma - 20 augusti 2012 11:18

Halloooj.

Idag är en riktigt bra dag trots att jag är fruktansvärt trött. Börja min måndag med en 25 minuters löprunda, iskall dusch och sen havregrynsgröt - perfekt morgon :)

Ikväll blir det äntligen gymmet, hård styrketräning och några mils cykling, tjohoo :D

sitter just nu och chillar i klipparen, den varna att den är för varm, baaajs!! men men kan nog snart köra igen :)

Ha en braaaa dag fina ni, pusssis

Ovido - Quiz & Flashcards