Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Emma - 21 augusti 2012 21:35

Nu är det dags att sova, blir löpning imorgon sen på kvällen är det en viktig match. Vi möter veberöd, jag hoppas jag är på hugget som i tisdags då vi hade träningsmatch, gör jag lika bra ifrån mig imorgon som då så blir det inte så lätt för veberöd, hoppas bara jag har hela laget med mig som hjälp.

godnatt på er, pusssis

Av Emma - 21 augusti 2012 19:39

Tror ni jag fick behålla räkorna? nopp, denna donnan tog nästan alla, men gott var det :)

Av Emma - 21 augusti 2012 19:11

Såklart att den langosen jag vill ha är det en jävla kö till, men skam den som ger sig. det är nära nu iaf :):):)

Av Emma - 21 augusti 2012 18:03

Påväg till malmö med mamma, jerre och olivia, äntligen ska jag få äta langos haha och inte nog med det, blir langos på fredag med. mumsmums :)

Haha gollebild men en normal bild förengångsskull :)

Av Emma - 21 augusti 2012 09:40

Känns som att jag skulle kunna sova i ett år, är så fruktansvärt trött. i helgen måste jag tvinga mig själv att sova mycket för denna vecka är det fullt upp.

malmö idag, match imorgon och träning torsdag och malmö fredagkväll. ingen lugn ro alls förän jag ska sova på fredag haha. men helgen är helt oplanerad och jag älskar att det inte är match på helgen :)

Sitter och väntar på att rogge ska komma så vi kan byta knivar på klipparen :)

Av Emma - 21 augusti 2012 06:43

Gooodmorgon alla fina där ute :)

idag starta jag morgonen på samma vis som igår fast tog en annan löprunda och den tog cirka 20 min, men det är bra ändå, höll ett bra tempo :) har just duschat och nu sitter jag och äter gröt, nomnom :)

Ikväll blir det laaaangos, det är fan på tiden :)

Ha en bra tisdag :)

Ovido - Quiz & Flashcards