Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 13 augusti 2012 09:16

Men haaalllååååå!!

Min kära klippare är tillbaka och det är såååå skönt :)

Ikväll blir det dessutom mys med Jerre och min prinsessa och vet ni. Hon bjuder på världens godaste flygande jacob. vilken kanonmåndag :)

Av Emma - 13 augusti 2012 07:51

Godmorgon på er :)

Ligger i sängen, så ska väl snart upp och hoppa och bege mig mot jobb. tog ledigt dom två första timmarna nu på morgonen fall det skulle bli sen hemkomst igår och det är jag glad över. skönt att få sova :)

Är lite smådeppig över matchen igår men det går väl över det med, som allt annat :)

Ha en bra dag fina ni, pusss

Av Emma - 12 augusti 2012 20:46

Det gick ju inte riktigt vägen.
Vi följer vårt lag i med och motgång <3

Av Emma - 12 augusti 2012 16:43

Pappa och jag är laddade :)

Av Emma - 12 augusti 2012 16:06

Då var vi äntligen på plats, HEEEJA MFF !!!!

Av Emma - 12 augusti 2012 13:26

Mitt snabbaste Ullaredsbesök någonsin, precis fikat och dags att inta kassan :) här är aslite folk och det är väl typiskt när man egentligen inte har tid att vara här haha :)

Av Emma - 12 augusti 2012 12:43

Då var vi här trots lite omständigheter :)

Av Emma - 12 augusti 2012 10:15

Haaaallåå jaaa :)

Idag är jag riktigt taggad, hoppas på en jäkla bra dag. :)

men grej undrar jag, jag fick äran att sitta i baksätet, hur fan hamna jag här? hahaha :)

Ha en kanondag bitches and hoes PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards